کد خبر : 29795
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰

دستگیری پدر کرمانشاهی که پسر 9 ساله اش را گروگان گرفته بود

دستگیری پدر کرمانشاهی که پسر 9 ساله اش را گروگان گرفته بود

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری فردی خبر داد که به دنبال اختلافات خانوادگی با همسرش، اقدام به گروگانگیری پسر ۹ ساله خود کرده بود.

به گزارش تیتر حادثه، فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری فردی خبر داد که به دنبال اختلافات خانوادگی با همسرش، اقدام به گروگانگیری پسر ۹ ساله خود کرده بود.
سرهنگ علیرضا دلیری جمعه شب در تشریح این خبر اظهارکرد: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری خانوادگی منجر به تیراندازی در یکی از محلات شهر کرمانشاه، تیمی از ماموران انتظامی به سرعت در محل حاضر شدند. وی ادامه داد: پس از حضور ماموران مشخص شد؛ فردی به علت اختلافات خانوادگی به سمت همسر و یکی از بستگانش با استفاده از سلاح گرم شلیک و آن ها را مجروح کرده است.

سرهنگ دلیری با اشاره به متواری شدن عامل تیراندازی، تصریح کرد: این فرد در ادامه به خاطر انتقام گیری از خانواده خود، اقدام به گروگان گرفتن پسر ۹ ساله اش کرد. به گفته فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه، پس از انجام اقدامات فنی و کارهای اطلاعاتی، مخفیگاه این فرد شناسایی و محل توسط ماموران محاصره شد. وی ادامه داد: به دنبال این اقدام، بلافاصله یگان تخصصی رهایی گروگان (نوپو) به محل گروگانگیری اعزام و عوامل مربوطه با فرد گروگانگیر وارد مذاکره شدند که پس از یک ساعت تلاش برای اقناع سازی و تسلیم شدن اما فرد گروگانگیر به علت خشونت بالا و عدم تعادل روحی، فرزند خود خود را با شلیک گلوله مجروح کرد. رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه ادامه داد: ماموران با مشاهده این صحنه به سرعت وارد عمل شده و ضمن انتقال فوری پسربچه مجروح به بیمارستان، در عملیاتی نسبت به خلع سلاح و دستگیری فرد گروگانگیر اقدام کردند. وی همچنین با اشاره به زخمی شدن عامل گروگانگیری، از انتقال وی نیز به مراکز درمانی خبر داد و گفت: کار مداوا توسط کادر درمانی روی مجروحان ادامه دارد.
سرهنگ دلیری خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه فرد گروگانگیر یک قبضه اسلحه کلت کمری، ۲ تیغه خشاب و ۲۱ عدد فشنگ جنگی کشف شد. این مقام انتظامی یادآورشد: خبرهای تکمیلی در خصوص این حادثه گروگانگیری متعاقبا اطلاع رسانی می شود.

منبع : صدآنلاین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.