کد خبر : 29903
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۰:۰۰

قتل برادر بعد از بحث در ماشین

قتل برادر بعد از بحث در ماشین

به گزارش تیتر حادثه اختلاف ملکی در شهرستان “مَه وِلات” واقع در جنوب استان خراسان رضوی به مرگ خونین هر ۲ طرف درگیر ماجرا منجر شد. فرد متوفی پیش از خودکشی به برادرش گفته بود؛ مدیر یکی از بنگاههای املاک مه ولات را که از مدتها پیش با او بر سر یک خانه مسکونی اختلاف

به گزارش تیتر حادثه اختلاف ملکی در شهرستان “مَه وِلات” واقع در جنوب استان خراسان رضوی به مرگ خونین هر ۲ طرف درگیر ماجرا منجر شد.

فرد متوفی پیش از خودکشی به برادرش گفته بود؛ مدیر یکی از بنگاههای املاک مه ولات را که از مدتها پیش با او بر سر یک خانه مسکونی اختلاف داشت؛ به قتل رسانده است.

در پی این رخداد ماموران پلیس آگاهی مه ولات وارد ماجرا شدند تا اینکه پس از جستجوی گسترده شبانه ؛ صبح امروز /دوشنبه/ موفق به کشف جسد مقتول (مدیر بنگاه املاک) در یکی از باغهای اطراف فیض آباد شدند.

خبرنگاران تلاش کردند در این رابطه نظر مسوولان انتظامی و پلیس آگاهی مه ولات را جویا شوند که آنها با تایید اصل ماجرا اظهار نظر در این خصوص را به روشن شدن تمام ابعاد پرونده قتل و خودکشی موکول کردند.

حسین بدخشان دادستان مه ولات ضمن تایید موضوع توضیح بیشتر در این خصوص را به پس از رسیدگی و زمان صدور رای قطعی قضایی موکول کرد.

فیض آباد مرکز شهرستان مه ولات در ۲۰۷ جنوب مشهد قطب تولید پسته، زعفران و انار استان خراسان رضوی است.

منیع:شهرخبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.