کد خبر : 30250
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷

قتل جوان روستایی به دست دهیار

قتل جوان روستایی به دست دهیار

دهیار یکی از روستاهای کن به زودی به اتهام قتل پای میز محاکمه خواهد رفت.

ب گزارش تیتر حادثه

مرداد سال 1400 ، گزارش درگیری مرگبار در یکی از روستاهای کن و سولقان به بازپرس جنایی اعلام شد. در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد مرد جوانی در یک درگیری جمعی مجروح شده و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است. بررسی‌ها نشان می‌‌داد عامل این جنایت دهیار روستاست که از بستگان مقتول بوده است.حدود یک ماه پس از این جنایت، متهم 40 ساله در مخفیگاهش دستگیر شد و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

در همین حال یکی از شاهدان ماجرا گفت:«روز حادثه مقتول به همراه 2 گوسفند و یک الاغ وارد جاده منتهی به روستای سنگان شد و دهیار به او گفت نباید وارد مسیر لغزنده شوی.برای همین با دهیار جر و بحثشان شد که در جریان درگیری دهیار با چاقو به گردن او ضربه ای زد.»

سپس متهم در اعتراف به قتل گفت:«آذر سال گذشته به عنوان دهیار در روستا مشغول به کار شدم. مقتول فامیل دورم بود اما متوجه شدم  او در زمین‌های منابع طبیعی ساخت و سازهای غیر قانونی انجام داده است. چندین بار با او صحبت کردم و از او خواستم دست از این کار بردارد اما بی فایده بود و او به کار خودش ادامه می‌‌داد و من هم مجبور شدم این تخلف را گزارش کنم.قصدم قتل نبود. مقتول چند بار به همراه چند نفر به سراغم آمد و معترض بود که چرا ماجرای ساخت و سازهای غیر قانونی او را گزارش کرده‌ام. سر همین مسأله هم باهم دعوایمان شد. روز حادثه باز به بهانه ای با من جر و بحث کرد و مرا مجروح کرد. و من به هر زحمتی بود از زیر دستش فرار کردم و به سمت خودروام آمدم که پسر 9 ساله ام نیز داخل آن نشسته بود. وقتی چشمم به چشم‌های پسرم افتاد که پر از ترس و هراس بود نتوانستم خودم را کنترل کنم و ناگهان با چاقویی که در خودروام بود به مقتول حمله کردم.»

متهم در آخر گفت:«به خانه یکی از بستگانم در اطراف تهران رفتم و در آنجا مخفی شدم. اما خیلی  پشیمان بودم دراین  مدت خانواده‌ام چند باری به سراغ خانواده‌اش رفته و درخواست بخشش کرده بودند.»

بازپرس محمدمهدی براعه با در نظر گرفتن محتویات پرونده قرار جلب دادرسی متهم را به اتهام مباشرت در قتل عمدی صادر کرده و بعد از صدور کیفرخواست مکتهم به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می شود.

منبع:شهر خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.