کد خبر : 30263
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۴:۰۰

بازسازی صحنه قتل هولناک پسر جوان با چاقو

بازسازی صحنه قتل هولناک پسر جوان با چاقو

3 متهم پرونده قتل جوان موتورسوار در یکی از روستاهای مشهد، در حالی ابعاد جدیدی از این جنایت هولناک را فاش کردند که دو قبضه کارد دسته شیشه ای نیز از زیر خاک بیابان بیرون کشیده شد

متهم پرونده پرایدسوارانی که در یک جنایت تکان دهنده، جوان موتورسوار را با ضربات کاردهای دسته شیشه ای به قتل رسانده بودند، با صدور دستوری از سوی قاضی ویژه قتل عمد مشهد به محل ارتکاب جنایت هدایت شدند تا چگونگی و جزئیات ماجرای قتل در ورودی روستای کنه بیست مشهد را تشریح کنند.

در آغاز بازسازی صحنه قتل، ابتدا سروان منفرد (افسر پرونده) درباره کشف دو قبضه کارد که در ارتکاب جنایت توسط دو تن از متهمان استفاده شده بود به قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: در پی اعتراف «رضا – خ» (یکی از متهمان) به یک زمین محصور در اطراف کمربند سبز مشهد اعزام شدیم و با راهنمایی متهم، کارد دسته شیشه ای را که درون غلاف چرمی قرار داشت از زیر خاک بیرون آوردیم.

وی افزود: در ادامه نیز به جاده نیشابور رفتیم و پس از جست وجوهای طولانی در بیابان های اطراف جاده، کارد دیگری را که توسط متهم «محمد – خ» در زیر خاک پنهان شده بود، کشف و ضمیمه پرونده کردیم.

پس از تفهیم مواد قانونی به متهمان توسط قاضی «دکتر صادق صفری» مبنی بر این که مواظب اظهارات خود باشند و حقیقت ماجرا را بیان کنند، ابتدا «محمد – خ» (متهم ردیف اول) مقابل دوربین قوه قضاییه ایستاد و ابعاد جدیدی از این جنایت تکان دهنده را فاش کرد.

او گفت: من از کینه و نزاع قبلی بین رضا و «محمد – پ» (مقتول) اطلاع داشتم. روز حادثه من پشت فرمان خودروی پراید «محمود- پ» (یکی از متهمان) نشسته بودم و صاحب خودرو در صندلی جلو و «رضا – خ» هم در صندلی عقب نشسته بودند. هنگامی که به یکی از مغازه های خواربارفروشی روستا رسیدیم، ناگهان رضا (متهم) محمد جوان 29 ساله را دید و به من گفت: دور بزن! من هم هنگامی در جاده روستایی دور زدم که محمد سوار موتورسیکلت شد و به سمت خروجی روستا به راه افتاد. او را تعقیب کردیم و در یک لحظه من با خودرو به عقب موتورسیکلت محمد کوبیدم که چند متر آن طرف تر نقش بر زمین شد.

منبع:شهرخبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.