کد خبر : 30361
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰

سقوط پایه پرچم بر سر یک خودرو در اصفهان

سقوط پایه پرچم بر سر یک خودرو در اصفهان

حوالی ساعت 7:30 صبح امروز گزارشی مبنی بر سقوط یکی از پایه پرچم‌های 30 متری در خیابان امام خمینی روی خودروی سواری ال‌90 سقوط کرده است.

به گزارش تیتر حادثه وی افزود: در پی این حادثه سرنشین خودروی سواری مصدوم شد که به مراکز درمانی انتقال یافت و خوشبختانه شدت جراحات جدی نیست و شرایط در حال کنترل است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان درباره علت این حادثه خاطرنشان کرد: ماموران شهرداری منطقه چند روز قبل از این پایه پرچم ارزیابی ایمنی به عمل آورده و متوجه شده بودند که بخشی از کابل‌های آن به سرقت رفته و امروز با جرثقیل و امکانات برای رفع نقص دکل به منطقه مراجعه کرده بودند، در پی یک حادثه پایه پرچم روی یکی از خودروهای استیجاری خود شهرداری سقوط می‌کند.

وی اضافه کرد: با این حال قرار است که یک تیم فنی آتش‌نشانی و سازمان استاندارد به شکل ویژه‌تری در مورد این حادثه علت‌یابی کند.‌ خوشبختانه این حادثه خسارات جانی شدیدی نداشته و وضعیت فرد مصدوم نیز در حال کنترل است.شیشه‌فروش گفت: باید در  شهرک‌های بازی، پارک‌های بازی، المان‌ها، مجسمه‌ها و همه الحاقات شهری اصول ایمنی در برابر حوادث طبیعی و انسان‌ساز رعایت شود

منبع : شهر خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.