کد خبر : 30484
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰

این زن شوهرش را به گلوله بست ! میترا اعدام نمی شود !

این زن شوهرش را به گلوله بست !  میترا اعدام نمی شود !

زن جوان که با شلیک دو گلوله، شوهرش را پشت فرمان ماشین کشته بود با حکم قضایی به 7سال زندان محکوم شد.

به گزارش تیتر حادثه رسیدگی به این پرونده از شهریورماه  سال 1401  به دنبال پیدا شدن جسد مرد55 ساله ای به نام اکبر پشت فرمان تاکسی اش در حوالی فرودگاه امام  خمینی آغاز شد که شواهد نشان می داد  با شلیک دو گلوله از پا درآمده است.

ماموران در نخستین گام از تحقیقات به پرس و جو از بستگان اکبر پرداختند و به اختلاف های دنباله دار وی با همسرش میترا پی بردند.

وقتی بررسی فیلم دوربین های مداربسته  در نزدیکی محل جنایت فاش کرد یک زن هم هیکل همسر قربانی ،از خودرو تاکسی اکبر  پیاده شده  فرضیه جنایت خانوادگی قوت گرفت و میترا بازداشت شد.

وی به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت:  چون شوهرم مرد بداخلاقی بود و راضی  طلاق نمی شد و به هر بهانه ای مرا کتک می زد به فکر قتل افتادم.

من اسلحه را به قیمت 11میلیون تومان خریدم و آخرین بار پشت فرمان به سر او شلیک کردم.

زن جوان در حالی  در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کرد که  دو دختر قربانی بدون قید و شرط از قصاص گذشتند.

در دادگاه اما  میترا45 ساله  اعترافات قبلی اش را پس گرفت و منکر قتل شد.

 وی گفت: قبول دارم آخرین بار همراه همسرم سوار بر ماشین به سمت فرودگاه امام رفتم اما در میان راه چون بحثمان شد از ماشین پیاده شدم و به خانه برگشتم. من نمی دانم چه کسی به شوهرم شلیک کرده است. من تحت فشار روانی به قتل اعتراف کرده بودم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک های موجود در پرونده و همچنین رضایت اولیای دم زن جوان را طبق ماده 612 قانون مجازات اسلامی به 7سال زندان محکوم کردند.

منبع:شهرخبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.