کد خبر : 30568
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰

باند زورگیری در کرج منهدم شد

باند زورگیری در کرج منهدم شد

فرمانده انتظامی کرج از دستگیری چهار سارق زورگیر که اقدام به ۳۸ فقره سرقت تلفن همراه در مناطق مختلف شهر کرج کرده بودند، خبر داد.

 به گزارش تیتر حادثه سرهنگ پیمان گودرزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال وقوع چند سرقت پشت سر هم با شیوه زورگیری در منطقه مهرشهر کرج، تیم ویژه‌ای از مأموران کلانتری ۲۲ برای شناسایی سارقان تشکیل شد.

وی افزود: با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی یک باند چهار نفره سرقت در این خصوص شناسایی شد که با ردگیری مخفیگاه متهمان، همه آنها در چند عملیات جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج اضافه کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری با مشاهده مستندات غیر قابل انکار مأموران چاره‌ای جز بیان حقیقت در پیش روی خود ندیده و به ۳۸ فقره سرقت تلفن همراه با شیوه زورگیری اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی همه مالباختگان این پرونده، در خصوص نحوه سرقت متهمان گفت: این افراد با کمین در مناطق خلوت و کم تردد تلفن همراه سوژه‌های خود را با تهدید سلاح سرد سرقت کرده و متواری می‌شدند.

سرهنگ گودرزی در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز در صورت مواجهه با افراد مشکوک در محیط پیرامونی خود حتماً موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع :صد آنلاین 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.