کد خبر : 30635
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۳۰

کری خوانی منجر به قتل جوان ۳۱ ساله شد

کری خوانی منجر به قتل جوان ۳۱ ساله شد

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت:۲ تن از کسانی که دستگیر شده بودند به عنوان همدستان قاتل شناسایی شدند.

به گزارش تیتر حادثه سرهنگ کارآگاه “علی ولی پور گودرزی” رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: اوایل سال گذشته با وقوع یک مورد قتل در جنوب شهر تهران به کلانتری آن محل اعلام و پس از تحقیقات اولیه، پرونده با دستور قضائی در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

کارآگاهان ابتدا در تحقیقات میدانی جسد مقتول را شناسایی کردند و با بررسی هویت وی دریافتند مقتول جوان 31 ساله است و تعداد 2 گلوله در هر دو ران پا نیز وارد شده و هیچگونه آثار زخم روی دیگر اعضای بدن مقتول مشاهده نگردید. کارآگاهان در گام بعدی نیز با بررسی های کارآگاهی و اطلاعاتی متوجه شدند؛ در روز چهارشنبه سوری سال 1400 طی انجام مراسم آتش بازی در این روز، دو فرد که از قبل باهم آشنا بودند با یکدیگر درگیری لفظی پیدا می کنند و این درگیری تا فضای مجازی نیز کشیده شد، تا اینکه فرد قاتل به همراه چند تن از دوستانش به منزل مقتول مراجعه کرده و با استفاده از قمه و چاقو باعث رعب و وحشت شده و پس از اینکه مقتول برای درگیری با قاتل از منزل خارج می شود، قاتل با زدن 2 تیر به ران پا، مقتول را زخمی و به همراه همدستانش از محل جرم متواری می شوند. اهالی محله پس از دیدن این صحنه فورا با کلانتری تماس گرفتند و مقتول پس از اعزام به بیمارستان، علی رغم تلاش پزشکان به قتل رسید

پس از این با ادامه درگیری های طایفه ای تعداد 100 نفر باعث رعب و وحشت اهالی آن منطقه شده بودند که با دخالت به موقع کلانتری برای ایجاد آرامش تعداد 10 نفر از نزاع کنندگان را دستگیر و برای کسب اطلاعات به اداره دهم پلیس آگاهی انتقال داده شدند. رئیس پلیس آگاهی پایتخت در ادامه با بیان اینکه 2 تن از کسانی که دستگیر شده بودند به عنوان همدستان قاتل شناسایی شدند، متذکر شد: متهمان در بازجویی های اولیه منکر هرگونه همدستی و آشنایی با مقتول بودند و ضمن عدم همکاری با پلیس، منکر هرگونه اطلاع از مخفیگاه متهم شدند. با توجه به آشنایی متهم از شیوه و شگردهای پلیسی، اکیپی از ماموران ورزیده پلیس آگاهی در 7 نقطه شهر تهران مستقر شدند و با استفاده از روش های میدانی و اطلاعاتی چند مخفیگاه از متهم شناسایی کردند و در چند عملیات منسجم و غافلگیرانه نهایتا قاتل را در مخفیگاهی در یکی از محله های جنوب شهر تهران دستگیر و به اداره دهم منتقل کردند. قاتل در بازجویی های اولیه ضمن اقرار به ارتکاب قتل اظهار کرد؛ با توجه به درگیری لفظی با مقتول در روز چهارشنبه سوری و پس از آن درگیری در فضای مجازی، با یک قبضه سلاح کلت کمری و چندین چاقو و قمه به منزل مقتول رفتند و پس از دیدن وی او را با 2 گلوله زخمی و از محل متواری شدند. سرهنگ گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، جهت تکمیل تحقیقات کارآگاهان در رابطه با این پرونده، به زندان منتقل شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.