کد خبر : 30641
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۰۰

خطر ریزش سنگ در کندوان مسافران مراقب باشند!

خطر ریزش سنگ در کندوان مسافران مراقب باشند!

فرمانده پلیس راه کندوان با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر ورود سامانه ناپایدار جوی و احتمال ریزش و سقوط سنگ از مسافران و رانندگان خواست در حاشیه این جاده کوهستانی توقف نکنند

به گزارش تیتر حادثه  سرگرد محمد احمدی روز چهارشنبه افزود: ترافیک محور کندوان در زمان حاضر عادی و روان است و کاربران جاده ای باید از توقف در حاشیه راه ها و رودخانه ها پرهیز کنند.

وی اظهارداشت: در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور کندوان طرح ترافیکی از مرزن آباد به سمت کرج و تهران اعمال می شود که اطلاع رسانی خواهد شد.

فرمانده پلیس راه کندوان از رانندگان وسایل نقلیه خواست علاوه بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا سفر امن و ایمن را برای خود و دیگر کاربران جاده ای رقم بزنند.

هواشناسی مازندران روز گذشته با اشاره به ورود سامانه ناپایدار جوی تا بامداد روز پنجشنبه، نسبت به احتمال جاری شدن روان آب و سیلاب های محلی و نقطه ای در این استان هشدار داد.

جاری شدن روان آب و سیلاب های محلی و نقطه ای در ارتفاعات استان، کاهش دید و احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی را از پیامدهای منفی این سامانه ناپایدار جوی اعلام شد.

سرگرد احمدی یادآور شد: مسافران همچنین قبل از آغاز سفر از سامانه های هواشناسی و ۱۱۰ و ۱۴۱ پلیس نیز از وضعیت راه های مناطق کشور از جمله محور کوهستانی کندوان مطلع شوند تا با مشکل برخورد نکنند.

منبع : شهر خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.