کد خبر : 30893
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰

مرد شیاد در تهران 160 میلیاردی شد شگردش خاص بود

مرد شیاد در تهران 160 میلیاردی شد  شگردش خاص بود

سرهنگ کارآگاه جهانگیر تقی پور معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای که برای حل و فصل پرونده مالیاتی 160 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش تیتر حادثه سرهنگ کارآگاه جهانگیر تقی پور معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با وقوع یک فقره کلاهبرداری از یک فرد تحت عنوان حل و فصل پرونده مالیاتی در یک شرکت، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

بنابرحساسیت موضوع کارآگاهان وارد عمل شدند و در تحقیقات میدانی خود پی بردند، یک مرد جوان با چرب زبانی از شاکی پرونده تحت عنوان حل و فصل پرونده مالیاتی، مبالغ زیادی دریافت و کلاهبرداری کرده است.

کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی، هویت کلاهبردار حرفه‌ای را شناسایی کردند، پس از دریافت این سرنخ مهم، با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی پی بردند متهم قصد دارد تا مجدد این اعمال مجرمانه را انجام دهد.

متهم پس از انتقال به اداره چهاردهم پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شاکی به ارزش 160 میلیارد ریال اعتراف کرد.

با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

منبع:شهرخبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.