کد خبر : 30988
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۳:۰۰

عشوه های زن تهرانی برای رانندگان پشت پرده شومی داشت

عشوه های زن تهرانی برای رانندگان پشت پرده شومی داشت

زن میانسال با خوراندن آبمیوه مسموم به رانندگان مسافربر آنها را بی‌هوش می‌کرد تا اموال‌شان را سرقت کند.

به گزارش تیتر حادثه سردار علی ولی‌پور گودرزی رئیس‌پلیس آگاهی پایتخت در تشریح این خبر گفت: اواسط اردیبهشت امسال با وقوع چند فقره سرقت مشابه به شیوه بیهوشی رانندگان مسافرکش، موضوع رسیدگی به این پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
کارآگاهان در گام نخست طی تحقیقاتی از مالباختگان دریافتند که متهم در سطح شهر تهران به عنوان مسافر درخواست خودرو می‌کرد و پس از اینکه سوار بر خودرو می‌شد به بهانه خرید اقلام خوراکی از ماشین پیاده می‌شد و پس از سوار شدن مجدد به راننده نوشیدنی تعارف می‌کرد که متعاقب آن، راننده خودرو با خوردن نوشیدنی مسموم، بی‌هوش می‌شد و وقتی به هوش می‌آمد که تمامی اموال با ارزش او از داخل خودرو به سرقت رفته بود.
کارآگاهان با توجه به اهمیت موضوع و حرفه‌ای بودن سارق، محل‌های تردد متهم را شناسایی کردند و در ادامه با استفاده از شیوه‌های نوین کشف جرم موفق شدند هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی و او را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند و به پایگاه نهم پلیس آگاهی انتقال دهند.
سردار گودرزی در ادامه با بیان اینکه سارق زنی 50 ساله است و در بازجویی‌های اولیه به 50 فقره سرقت به همین شیوه اعتراف کرده است، ادامه داد: متهم در پی‌جویی‌های انتظامی اظهار کرد اموال مسروقه را به مالخری می‌فروخته است.
با شناسایی خریدار اموال مسروقه و دستگیری متهم در مخفیگاهش تعدادی از اموال به سرقت رفته کشف و هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

منبع :رکنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.