کد خبر : 31072
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۳۰

قتل یک مرد در حمام خانه اش پلیس اسدآباد قاتل طمعکار را دستگیر کرد

قتل یک مرد در حمام خانه اش  پلیس اسدآباد قاتل طمعکار را دستگیر کرد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: قاتل مردی که اواخر هفته گذشته در منزل خود به قتل رسیده بود روانه زندان مرکزی همدان شد.

 

به گزارش تیتر حادثه سرهنگ افشین یاری فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: اواخر هفته گذشته درپی اعلام مرکز پیام شهرستان مبنی بر وقوع یک فقره مرگ مشکوک درسطح محلات شهر، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت

او گفت: سریعا عوامل گشت کلانتری ۱۲جانبازان جهت بررسی موضوع به آدرس اعلامی عزیمت و مشاهده شد مردی ۵۰ ساله در داخل حمام از نواحی سر و و بدن مجروح و بعلت خونریزی شدید فوت نموده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: ماموران کلانتری ضمن حفظ صحنه و دعوت از قاضی کشیک و عوامل پلیس آگاهی ، با حضور آنان اقدامات قضایی و قانونی لازم انجام و جسد به پزشکی قانونی و سردخانه منتقل شد.

سرهنگ یاری با اشاره به انجام کار اطلاعاتی گسترده و اقدامات فنی، گفت: سرانجام ماموران پلیس آگاهی به فردی که با وی مراوده داشت مظنون و با هماهنگی مراجع قضایی موفق به دستگیری نامبرده شدند.

او گفت: وی پس از مواجهه با شواهد و قرائن موجود، نهایتا لب به اعتراف گشود.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: انگیزه قاتل طمع به اشیای با ارزش مقتول بوده است و نامبرده با تشکیل  پرونده  به مراجع قضایی معرفی و سپس با قرار مناسبت روانه زندان مرکزی همدان شد.

منبع :رکنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.