کد خبر : 31094
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲

پشیمانی سپیده 19 ساله از خودفروشی

پشیمانی سپیده 19 ساله از خودفروشی

از وقتی یادم می آید مدام درخانه شاهد دعوا و درگیری پدرومادرم بودم گاهی اوقات از ترس به زیر زمین خانه پناه می بردم

به گزارش تیتر حادثه سپیده ۱۹ ساله با صدایی لرزان وارد اتاق شد روی صندلی نشست دستانش را روی هم می چرخاند آرام و قرار نداشت انگار وحشت زده از صحنه ای دهشتناک به اینجا پناه آورده بود تا اینکه سفره دردو دلش را باز کرد.

او گفت: در خانواده ای که دارای وضع مالی نامناسبی بود بزرگ شدم پدرم اعتیاد به موادمخدر داشت و مدام با مادرم درگیر می شد او را کتک می زد بعضی اوقات به قدری بحث و مشاجره بالا می گرفت که ادامه زندگی برایمان سخت شده بود هر کسی آرزوی مرگ خودش را می کرد .

زمان گذشت تا اینکه همین چند سال پیش پدر و مادرم در تصادف جان خودشان را از دست دادند .

یک برادر بزرگتر از خودم داشتم که بعد از پدر و مادرم از من نگهداری می کرد ولی نه خودش و نه زن داداشم رفتار خوبی با من نداشتند.

چندین بار به فکر خودکشی افتادم که به زندگی ام پایان بدهم و راحت شوم از این زندگی که برای من به وجود آمده است.

اما جرات نکردم دست به چنین کاری بزنم ، رفتارهای برادرم و همسرش مرا مجبور کرد که فرار کنم شهرستان زندگی می کردیم من از آنجا به تهران آمدم جایی برای ماندن نداشتم آواره ی کوچه و خیابان شده بودم.

تا اینکه دراینکه دراین پرسه زنی ها با یک زنی آشنا شدم که حدودا 35 ساله بود و اعتیاد داشت رفتم و با او زندگی کردم .

زندگی با او باعث شد من هم کم کم به اعتیاد دو بیاورم.معتاد شدم و برای تامین مخارج زندگی و تامین هزینه موادم مجبور به تن فروشی شدم.با دوتا مرد آشنا شدم آنها هم دزدی می کردند و هم مواد مخدر خرید و فروش می کردند چندین شبانه روز را با آن ها گذراندم تا خسته شدم از شرایطی که دارم شرایطی که از روزی که به دنیا آمدم و عقلم کشید صحنه های درگیری های بین پدر و مادرم را شاهد بودم و پس از آن هم نامهربانی تنها برادرم و همسرش و پس از آن فرار از خانه و رو آوردن به مواد مخدر و تن فروشی واقعا خسته شدم پس از پرس و جو و تحقیق گفتند اگه پیش شما بیام مرا کمک میکنید من هم دلم میخواهد مثل دختران سرزمینم زندگی کنم دختری کنم از بودنم لذت ببرم نه اینکه آرزوی مرگ خودم را داشته باشم.

منبع :شهر خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.