کد خبر : 31167
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۱۲

قتل خونین در ساختمان نیمه کاره در محله هفت چنار

قتل خونین در ساختمان نیمه کاره در محله هفت چنار

درگیری کارگران در ساختمان درحال احداث به مرگ یکی از آنها و زخمی‌شدن دیگری منجر شد.

به گزارش تیتر حادثه شامگاه پنجشنبه 12 مرداد امسال، یکی از ماموران کلانتری هفت‌چنار در تماس با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران او را در جریان زخمی‌شدن نگهبان و یکی از کارگران یک ساختمان هشت‌طبقه در حال احداث قرار داد. با دستور قضایی تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران در محل حادثه در حوالی سه‌راه آذری اعزام شد. ماموران مشاهده کردند که دو مرد با ضربه‌های چاقو به‌شدت زخمی شده‌اند. همزمان با حضور امدادگران اورژانس این دو مصدوم به بیمارستان منتقل و 3 نفر از کارگران تبعه افغانستان که قصد فرار داشتند دستگیر شدند.
روز سه‌شنبه و با گذشت پنج روز از این ماجرا، یکی از مردان زخمی که صابر نام داشت در بیمارستان فوت شد و روند رسیدگی به پرونده را وارد مرحله جدیدی کرد. متهمان بازداشت‌شده برای ادامه تحقیقات دیروز به شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شدند. یکی از متهمان در جریان تحقیقات گفت: مدتی بود دو نفر از هموطنانم به نام‌های فضل و نعیم با نگهبانان بر سر حقوق‌شان اختلاف داشتند. آن شب در طبقه هشتم مشغول کار بودیم که از طبقه همکف صدای درگیری شنیدیم. خودمان را به آنجا رسانده و با دو نگهبان که غرق در خون بودند روبه‌رو شدیم. صابر درحالی‌که حالش وخیم بود به من گفت فضل او و نگهبان دیگر را با چاقو زده و فرار کرده است. به‌خاطر اقامت غیرمجاز می‌خواستیم فرار کنیم که دستگیر شدیم. این درحالی‌بود که دو مرد بازداشت‌شده نیز گفته‌های او را تایید کردند.

محمدمهدی براعه، بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت: این سه نفر به اتهام مشارکت در نزاع دسته‌جمعی منجر به قتل بازداشت شدند و تحقیقات از آنها در حالی ادامه دارد که دو متهم دیگر پرونده هم تحت تعقیب قرار گرفتند.

منبع : رکنا 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.