کد خبر : 31268
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۰۰

جسد مرد 58 ساله از ارتفاعات سبلان انتقال داده شد

جسد مرد 58 ساله از ارتفاعات سبلان انتقال داده شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: نجاتگران این جمعیت پیکر بی‌جان مرد ۵۸ ساله را که در اثر ایست قلبی در ارتفاعات کوه سبلان جان باخته بود،به پناهگاه انتقال دادند.

به گزارش تیتر حادثه روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، حمید قویدل اظهار کرد: طی تماس تلفنی مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل مبنی بر افت فشار و کاهش سطح هوشیاری در ارتفاعات کوه سبلان (نزدیکی سنگ پروانه) بلافاصله ۲ تیم کوهستان از جمعیت هلال احمر مشگین شهر متشکل از ۶ نفر با یک دستگاه خودروی آمبولانس به منطقه حادثه اعزام شدند.

وی افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر بعد از حضور در صحنه حادثه و بررسی علایم حیاتی پیکر بی جان این فرد را بعد از تثبیت منطقه و فرد فوتی بر روی بسکت توسط تیم اعزامی به پایین انتقال و به بیمارستان ولیعصر (عج) مشگین شهر تحویل داده شد.

سبلان با ۴۸۱۱ متر بلندی از سطح دریا، سومین کوه بلند ایران است که در شمال غرب کشور و در استان اردبیل قرار دارد. این کوه در ۳۵ کیلومتری غرب شهر اردبیل و ۲۵ کیلومتری جنوب شرقی شهرستان مشگین‌شهر واقع است که همه ساله میزبان کوهنوردان داخلی و خارجی است.

منبع :رکنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.