کد خبر : 31287
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲

کشف ۱۲۰۰ کیلو انواع موادمخدر در ملایر

کشف ۱۲۰۰ کیلو انواع موادمخدر در ملایر

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به اینکه در چهار ماه گذشته سال جاری ۱۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی در سطح شهرستان کشف شد، اظهار کرد: در زمینه کشفیات موادمخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۰ درصد افزایش داشته‌ایم.

به گزارش تیترحادثه  سرهنگ احمد ساکی ، با اشاره به اینکه تعداد معتادان دستگیر شده که روانه کمپ و اماکن بازپروری شدند، در سال جاری تاکنون ۹۰۰ نفر بوده است، افزود: پاکسازی تفرجگاه‌ها به صورت هفتگی انجام می‌شود. ‌

این مقام مسئول با اشاره به اینکه امسال ۱۱۰۰ دستگاه موتور و خودرو مزاحم توقیف شده‌ است، گفت: طرح امنیت محله محور با مشارکت معتمدین و متنفذین محلات به منظور پاکسازی مناطق آلوده هر هفته انجام می‌شود.

ساکی از کاهش ۲۵ درصدی قتل نسبت به سال گذشته در ملایر خبر داد و مطرح کرد: نزاع و درگیری فردی نیز نسبت به سال قبل ۱۳ درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به اینکه در زمینه دستگیری متهمین و مظنونین فراری ۱۰۸ درصد افزایش داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان اجازه عرض اندام و جولان به اراذل و اوباش نمی‌دهیم و با آنها برخورد جدی و قانونی صورت می‌گیرد چرا که حفظ امنیت جامعه و مردم در اولویت کاری ما قرار دارد.

ساکی در بخش دیگری با اشاره به دستگیر شدن قاتل شهید سرهنگ علی میرزایی گفت: مردم ملایر در مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید سنگ تمام گذاشتند که نشان دهنده ایمان و اعتقاد مردم به مکتب شهادت و نظام انقلاب اسلامی بود.

وی به سابقه درخشان شهید سرهنگ علی میرزایی در بحث مبارزه با مواد مخدر و عملیات‌های موفقیت آمیزی که در این زمینه داشت، اشاره کرد و افزود: شهادت این شهید بزرگوار و تقارن مراسم وی با روز تاسوعا و عاشورا نشان از ادامه داشتن فرهنگ عاشورایی و مکتب مهدوی است.

این مقام مسئول با اشاره به راه اندازی جنگ ترکیبی و شناختی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: قصد دشمنان ایجاد نا امنی و شک و تردید در داخل نظام است.

ساکی با تأکید بر اینکه امسال نیز این جنگ ترکیبی و شناختی با شکست مواجه می‌شود، اظهار کرد: ایرانیان پای آرمان‌های انقلاب و نظام ایستاده‌اند و مکتب شهدا در جای جای این کشور جاری و ساری است.

فرمانده انتظامی ملایر با بیان اینکه فضای مجازی هم تهدید و هم فرصت است، افزود: برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی باید مردم سواد رسانه‌ای داشته باشند و به سلاح ایمان مجهز شوند.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی باعث دگرگونی شخصیتی، وابستگی فرهنگی و غفلت و جاهلیت در جامعه می‌شود، خاطرنشان کرد: خبرنگاران در این زمینه وظیفه سنگینی برعهده دارند و باید با امیدآفرینی، میزان مشارکت مردم نسبت به نظام را افزایش دهند.

ساکی با اشاره به اینکه اکنون ایران همانند جزیره امنی در بین کشورهای ناامن خاورمیانه به شمار می‌رود، افزود: جایگاه و موقعیت شاخص ما به برکت خون شهدا و رهبری مقام معظم ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه ما در آغاز انقلاب و جنگ تحمیلی با وجود کمبود امکانات و مشکلات فراوان دشمنان را شکست دادیم و پیروز میدان نبرد شدیم، گفت: به طور قطع اکنون با توجه به پیشرفت‌های شاخص نظامی و علمی، هیچ کشوری جرات حمله به ایران را ندارد و اکنون امنیت به بهترین شکل در اقصی نقاط کشور برقرار است.

منبع :رکنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.