کد خبر : 31719
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۲۱

مرد مسلح

مرد مسلح

فرمانده انتظامی استان از اجرای عملیات اطلاعاتی و دستگیری عاملان اصلی تیراندازی که سبب مجروحیت 4 نوجوان زاهدانی شده بود، در کمتر از 2 ساعت خبر داد.

به گزارش تیتر حادثه:سردار دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: همزمان با اعلام وقوع یک فقره شرارت و تیراندازی توسط سرنشینان خودروی پژو 405 با حضور در یکی از محلات شهر زاهدان، که 4 نفر نوجوان مورد اصابت گلوله قرار گرفته و مجروح می شوند.
سردار جلیلیان با اشاره به انتقال مصدومان به مراکز درمانی گفت: با توجه به اهمیت و حساسیت مساله، پلیس با تشکیل تیمی ویژه از کارآگاهان زبده به شدت پیگیر موضوع شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان گفت: ماموران مشرف به منطقه در یک اقدام پلیسی دقیق و حساب شده مخفیگاه متهمان را شناسایی و در عملیاتی هماهنگ عاملان اصلی شرارت و تیراندازی را دستگیر و 2 دستگاه خودروی استفاه شده در صحنه جرم توقیف، یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و یک قبضه شمشیر نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان انگیزه مجرمان از ارتکاب جرم را اختلافات قبلی با افراد محلی دانست و گفت: پلیس قاطعانه با عاملان رعب و و حشت در جامعه و مخلان نظم و امنیت برخورد می کند.

منبع:رکنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.