کد خبر : 31744
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۳:۱۶

غافلگیری دزدان خودروها

غافلگیری دزدان خودروها
سردار محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری 2 سارق حرفه ای خودرو هنگام پرسه زنی با خودرو پلاک مخدوش خبر داد.

به گزارش تیتر حادثه: سردار محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: بیست و نهم مرداد ماه، در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ، ماموران کلانتری 102 پاسدارن در محدوده خیابان مختاربند تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک خودرو با 2 سرنشین مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.
بررسی های اولیه نشان از این داشت خودرو سرقتی می باشند و سابقه ثبت سرقت دارد و این سرنخ کافی بود تا ماموران دستور توقف خودرو را اعلام کنند.

راننده و سرنشین خودرو پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شدند و با حرکات مارپیچ به خودروی‌های عبوری شهروندان آسیب وارد کردند، ماموران با ایجاد طرح مهار وسیله نقلیه مذکور را متوقف و موفق به دستگیری 2 مرد جوان شدند.

سردار گودرزی با بیان اینکه از صندوق عقب خودروی متهمان آلات و ادوات سرقت کشف شده است، خاطرنشان کرد: متهمان پس انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو اعتراف کردند.

در تحقیقات تکمیلی ماموران نیز مشخص شد، متهمان دارای سوابق متعدد کیفری بوده که با همکاری یکدیگر، اقدام به سرقت‌ خودروهای شهروندان در ساعات پایانی شب می کنند

رئیس پلیس پیشگیری تهران خاطر نشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.
منبع:رکنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.