کد خبر : 32192
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۴:۰۰

ماجرای آزار 9پسر نوجوان از سوی مربی فوتبال

ماجرای آزار 9پسر نوجوان از سوی مربی فوتبال

مربی فوتبال یک باشگاه ورزشی که ۹ پسر نوجوان را مورد آزار و اذیت قرار داده است، بزودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه خواهد شد.

به گزارش تیتر حادثه  اواخر سال ۱۴۰۰ مرد جوانی همراه پسر ۱۲‌ساله‌اش به پلیس مراجعه کرد و از مربی فوتبال پسرش شکایت کرد، وی در توضیح ماجرا گفت: پسرم علاقه زیادی به فوتبال داشت و با اصرار او را در یک باشگاه ورزشی در شرق تهران ثبت‌نام کردم تا تحت نظر مربی و به شکل حرفه‌ای آموزش ببیند. از آنجا که خیلی به موضوع امنیت پسرم حساس بودم برای اطمینان خاطر به تحقیق درباره باشگاه و مربی پرداختم.

مربی مورد نظر مردی ۴۰ ساله بود که به‌ظاهر فردی موجه می‌آمد و کارت مربیگری فوتبال نیز داشت، من پس از صحبت با او پسرم را در کلاس فوتبال ثبت‌نام کردم. اما چند هفته بعد متوجه تغییر رفتارهای عجیب پسرم شدم. او بشدت منزوی و گوشه‌گیر شده بود و با کسی حرف نمی‌زد، وقتی هم از او سؤالی می‌پرسیدیم با پرخاشگری جواب می‌داد. ابتدا فکر کردیم تغییر رفتارهایش به خاطر شرایط سنی‌اش است، اما بعد از مدتی وقتی با شگردهای مختلف توانستیم علت تغییر احوالش را متوجه شویم از شنیدن آنچه برای پسرم اتفاق افتاده بود شوکه شدیم.

البته پسرم خیلی مقاومت کرد تا اتفاقی را که برایش افتاده بود از من و مادرش پنهان کند اما بالاخره ماجرای تلخی را که برایش اتفاق افتاده بود، تعریف کرد و گفت، مربی فوتبال او را مورد آزار و اذیت قرار داده است، حالا هم از شما می‌خواهیم او را دستگیر کنید.

پس از ثبت این شکایت و در حالی که تحقیقات پلیس آغاز شده بود دو پسر نوجوان دیگر نیز همراه پدر و مادرشان شکایت مشابهی را از مربی ۴۰ ساله مطرح کردند.

منبع :مشرق 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.