کد خبر : 32386
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳

قتل خونین پسر 17 ساله با ضربات چاقو در کارون

قتل خونین پسر 17 ساله با ضربات چاقو در کارون

پسر جوان در شهرستان کارون به دلیل اختلافات شخصی با یک نوجوان ۱۷ ساله درگیر و او را به قتل رساند.

به گزارش تیتر حادثه 

سرهنگ سودانی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کارون گفت: ساعت 30 دقیقه روز جمعه ۱۰شهریورماه خبری مبنی بر وقوع درگیری منجر به قتل درشهرک شهید عباس پور منطقه کوت عبدالله شهرستان کارون به پلیس این شهرستان اعلام و بلافاصله مأموران کلانتری۱۱شهرستان کارون و عوامل اداره مبارزه با جرائم جنایی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: برابر بررسی های صورت گرفته مشخص شد که شخصی ۱۹ ساله به دلیل اختلاف قبلی با یک نوجوان ۱۷ ساله با او درگیر شده و با وارد آوردن ضربه چاقو او را به قتل رسانده و متواری شده است.

جانشین پلیس  کارون اضافه کرد: بلافاصله اقدامات پلیس برای شناسایی مخفیگاه متهم آغاز و در یک مدت زمان کوتاه متهم که در حال برنامه ریزی برای فرار  بود در تور اطلاعاتی پلیس گرفتار و دستگیر شد.

سرهنگ سودانی گفت: با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مراجع قضائی، گفت: نامبرده انگیزه خود از انجام قتل را اختلاف قبلی اعلام کرد.  سرهنگ سودانی در پایان به نقش خانواده ها در نظارت بر رفتار جوانان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: خانواده ها به صورت مستمر بر رفتار و رفت و آمد های جوانان و نوجوانان خود نظارت کنند تا از گرفتاری عزیزان شان به حوادث مشابه پیشگیری شود.

منبع : شهر خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.