کد خبر : 32450
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰

4 جوان در خیابان با چاقو به جان هم افتادند

4 جوان در خیابان با چاقو به جان هم افتادند

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۱۲ ساعت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش تیترحادثه مجتبی جمالی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره دستگیری قاتل یک نفر ابر اثر نزاع دسته جمعی اظهار کرد: در پی اعلام خبری به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری چند جوان با سلاح سرد بلافاصله مأموران گشت انتظامی کلانتری ۱۹، گشت یگان امداد و پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به مرکز درمانی و محل وقوع درگیری اعزام شدند.

وی با اشاره به انتقال دو نفر از مصدومان این نزاع به بیمارستان اظهار داشت: یکی از مصدومان این درگیری با وجود تلاش کادر درمان به علت شدت جراحات وارده فوت می نماید.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه: در بررسی های اولیه مشخص شد ۴ نفر جوان به دلیل اختلافات قبلی با سلاح سرد با یکدیگر درگیر و در نتیجه آن یک نفر مصدوم شده و فرد دیگر در اثر شدت جراحات وارده با چاقو در مرکز درمانی فوت می‌کند.

جمالی خاطر نشان کرد: با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس و در همان تحقیقات ابتدایی عامل اصلی وقوع قتل شناسایی و پس از ساعاتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

وی با اشاره به معرفی قاتل به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: وقوع چنین نزاع هایی مصداق بارز اخلال در نظم عمومی است و از این رو پلیس برابر قانون با عاملان آن با جدیّت برخورد خواهد کرد‌.

منبع :شر خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.