کد خبر : 32482
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۱۳

افشای راز کشف جسد مرد جوان در نیکشهر

افشای راز کشف جسد مرد جوان در نیکشهر

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری قاتل مسلح که شهروندی را به قتل رسانده بود و به یکی از استان های همجوار متواری شده بود خبر داد.

به گزارش تیتر حادثه  سردار دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: پس از کشف جسد شهروندی در یکی از محورهای اصلی شهرستان نیکشهر، بلافاصله کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی این شهرستان وارد عمل شدند و تحقیقات خود را آغاز کردند.

ین مقام ارشد انتظامی افزود: سرانجام طی کمتر از ۴۸ ساعت پس از وقوع قتل ، متهم این پرونده که ساکن یکی از استان‌های همجوار بود، شناسایی شد و پس از انجام اقدامات قانونی، ماموران به مخفیگاه او اعزام شدند و در عملیاتی غافلگیرانه قاتل را دستگیر و در بازرسی از وی یک قبضه سلاح کمری و مهمات مربوطه کشف کردند.

جلیلیان با بیان این که متهم پس از روبه‌رو شدن با مستندات علمی، چاره‌ای جز اعتراف نداشت و انگیزه خود را سرقت خودرو مقتول اعلام کرد.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان به شهروندان توصیه کرد: اگر با سارق مسلح روبه‌رو شدید، از درگیر شدن با او اکیدا خودداری کنید و در اولین فرصت با پلیس تماس بگیرید و مشخصات خودرو و ظاهری او را اعلام کنید تا اقدامات قانونی لازم انجام شود.

منبع :شهر خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.