کد خبر : 3282
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ تیر ۱۴۰۰ - ۹:۰۰

سرقت تلخ در تهران / پیرمرد پول اجاره خانه ندارد

سرقت تلخ در تهران / پیرمرد پول اجاره خانه ندارد

راننده تاکسی اینترنتی پس از سرقت تلفن همراهش به سختی زندگی می‌کند. راننده تاکسی اینترنتی که تلفن همراهش سرقت شد برای دستگیری سارق تلفن همراهش برای مطرح کردن شکایت به پلیس تهران مراجعه کرد. خرداد ماه امسال مأموران پلیس تهران در جریان سرقت تلفن همراهی از یک راننده تاکسی اینترنتی در خیابان شهید حبیب الهی

راننده تاکسی اینترنتی پس از سرقت تلفن همراهش به سختی زندگی می‌کند. راننده تاکسی اینترنتی که تلفن همراهش سرقت شد برای دستگیری سارق تلفن همراهش برای مطرح کردن شکایت به پلیس تهران مراجعه کرد. خرداد ماه امسال مأموران پلیس تهران در جریان سرقت تلفن همراهی از یک راننده تاکسی اینترنتی در خیابان شهید حبیب الهی قرار گرفتند. باشکایت مرد میانسال تیمی از ماموران پلیس ماموریت پیدا کردند تا سارق را شناسایی و دستگیر کنند.
به گزارش تیتر حادثه ،ماموران پلیس برای مشخص شدن جزییات بیشتر پرونده به سراغ مالباخته رفتند. پیرمرد تهرانی به ماموران پلیس اینطور گفت: «پس از بازنشستگی برای مخارج زندگی و پرداخت اجاره خانه ام مجبور به کار کردن در تاکسی اینترنتی شدم. در کرج بودم که با درخواست سفر به تهران از سوی مسافر جوان مواجه شدم و آن را قبول کردم.»

مالباخته ادامه داد: «در مسیر بودیم که سارق جوان ادعا کرد شارژ باطری تلفن همراهش تمام شده و همسرش در خیابان حبیب الهی منتظر وی است. پس از یک ساعت رانندگی به خیابان حبیب الهی رسیدیم که در آنجا اتفاق عجیبی افتاد.»

پیرمرد تهرانی افزود: «پس از رسیدن به خیابان حبیب الهی تلفن همراهم را به او دادم تا به همسرش زنگ بزند. دقایقی بعد سارق جوان به بهانه آنتن دهی گوشی موبایل از خودرو پیدا شد و در یک لحظه غیبش زد.»

پیرمرد مالباخته در پایان گفت: «پس از سرقت تلفن همراهم دیگر نتوانستم در تاکسی اینترنتی کارکنم. زندگی ام به سختی میگذرد و منبع در آمد دیگری جز حقوق بازنشستگی ندارم. امیدوارم سارق دستگیر و تلفن همراهم بازگردانده شود.»

بنابراین گزارش، ماموران پلیس در گام نخست پس از اظهارات پیرمرد مالباخته با برسی لحظه به لحظه صحنه سرقت و چک کردن دوربین های مداربسته خیابان حبیب الهی موفق به شناسایی سارق جوان در استان البرز شدند و تلاش ها برای دستگیری سارق جوان ادامه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.