کد خبر : 3292
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰

شلیک های مرگ 2 مرد در خیابان های بجنورد

شلیک های مرگ 2 مرد در خیابان های بجنورد

قتل در بجنورد حواشی زیادی را به همراه داشت. ماموران پلیس آگاهی پس از قتل در بجنورد با اقدامات فنی عاملان قتل را بازداشت کردند. پس از دستگیری قاتلان ماجرای قتل در بجنورد خاتمه یافت. جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری دو نفر قاتل فراری توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان خبر داد. سرهنگ”محمد غلامی” با

قتل در بجنورد حواشی زیادی را به همراه داشت. ماموران پلیس آگاهی پس از قتل در بجنورد با اقدامات فنی عاملان قتل را بازداشت کردند. پس از دستگیری قاتلان ماجرای قتل در بجنورد خاتمه یافت.
جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری دو نفر قاتل فراری توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان خبر داد.

سرهنگ”محمد غلامی” با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک مورد نزاع و درگیری دسته جمعی در یکی از خیابان های شهر بجنورد، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی به همراه عوامل اورژانس در محل حاضر شدند.

وی با اشاره به اینکه در این درگیری یکی از شهروندان به علت شدت جراحات وارده ناشی از برخورد تیر یک قبضه سلاح شکاری به قتل می رسد، افزود: متهمان به محض روئیت ماموران از محل متواری می شوند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه با توجه به اهمیت موضوع کاراگاهان پلیس آگاهی بلافاصله اقدامات فنی و پلیسی را برای دستگیری قاتلان این فرد آغاز می کنند، تصریح کرد: با تلاش کارآگاهان یکی از متهمان که قصد خروج از استان را داشت با اقدام به موقع دستگیر و به مقر پلیس آگاهی استان منتقل می شود.

سرهنگ غلامی با اشاره به اینکه متهم ردیف دوم نیز با هوشیاری و تلاش مستمر کارآگاهان دستگیر شد، خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی های انجام شده به قتل این فرد اعتراف و علت این نزاع و درگیری را مشکلات خانوادگی عنوان داشتند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه هر دو متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: پلیس با مخلان نظم و امنیت با قدرت برخورد خواهد کرد و انتظار ما از شهروندان عزیز این است که ضمن بالابردن آستانه صبر و تحمل خود در مواجه با مشکلات، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها :بجنورد ، قتل

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.