کد خبر : 33124
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۰۰

فیلم بازسازی قتل مسلحانه 2 مرد

فیلم بازسازی قتل مسلحانه 2 مرد

صحنه قتل دو نفر از کسبه یکی از مجتمع‌های تجاری کرمانشاه که چند روز پیش توسط یکی دیگر از کسبه این مجتمع به قتل رسیده بودند

به گزارش تیتر حادثه  پنجشنبه هفته گذشته ۲۳ شهریورماه ساعت ۱۳ در پاساژ مهدی شهرک آبادانی مسکن شهر کرمانشاه 2 خیاط که در مجاور یکدیگر مشغول بکار بودند بدلیل اختلاف که ریشه در گذشته دارد با یک‌دیگر درگیر می‌شوند.

در این درگیری یکی از طرفین که جوانی حدود ۲۵ ساله است با استفاده از سلاح گرم و با شلیک 5 گلوله به قفسه سینه اقدام به قتل این صاحب صنفی می‌کند.

وی در ادامه با شلیک 4 گلوله به سینه و کمر، نسبت به قتل یکی دیگر از کسبه که قصد میانجیگری داشته است می‌کند و سپس از صحنه جرم فرار می‌کند.

قاتل در ادامه به یکی از استان های مرزی جهت خروج از کشور متواری می‌شود و سپس با پشیمانی به یکی از شهرهای استان تهران می‌رود اما در نهایت با اشراف اطلاعاتی پلیس آگاهی و دستورات ویژه محمدی بازپرس ویژه قتل، شنبه شب مورخ ۲۵ شهریورماه و پس از گذشت ۴۸ ساعت در تهران دستگیر و سپس به کرمانشاه منتقل می‌شود.

صبح امروز یکشنبه ۲۶ شهریورماه بازسازی صحنه این دو قتل در محل این مجتمع تجاری با حضور محمدی بازپرس ویژه قتل، رییس پلیس آگاهی، اصحاب رسانه و قاتل برگزار شد.

منبع :شهرخبر

برچسب ها :اصحاب رسانه ، خیاط ، قتل ، گلوله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.