کد خبر : 33147
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴

کشف 3900 دلار در صحنه تصادف

کشف 3900 دلار در صحنه تصادف

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از امانتداری مامور پلیس شهرستان شهرضا در بازگرداندن مبلغ 3900 دلار به صاحبش خبر داد.

به گزارش تیتر حادثه رضا الوندی رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حادثه رانندگی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان شهرضا، بلافاصله ماموران پلیس به محل حادثه اعزام شدند

وی گفت: ماموران انتظامی پس از حضور در صحنه با واژگونی خودرو سواری و فوت یکی از سرنشینان آن و مصدومیت شدید شخصی دیگر روبرو شده که بلافاصله با مراکز درمانی هماهنگ می‌شوند.

الوندی افزود: استوار یکم رضا عمادی از ماموران پلیس فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا حاضر در صحنه تصادف مبالغی دلار را که بر اثر واژگونی خودرو بلاصاحب رها شده بود پیدا کرده و ضمن جمع‌آوری ۳۹۰۰ دلار موجود، تمامی آن را بدون  هیچ گونه چشمداشتی و به رسم امانتداری به صاحبش بازگرداند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با تاکید بر حسن نیت و امانت داری در ماموران پلیس خاطرنشان کرد: سبزپوشان انتظامی شبانه روز در حال خدمت‌رسانی به شهروندان بوده و به انجام این مهم افتخار می‌کنند.

منبع :شهرخبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.