کد خبر : 3408
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰

تصادف در محورهای کردستان جان 3 تبعه افغان را گرفت

تصادف در محورهای کردستان جان 3 تبعه افغان را گرفت

به گزارش تیتر حادثه،رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از برخورد یک دستگاه سواری سمند با کامیون در محور دیواندره – سقز، با کشته شدن 3 نفر و مجروح شدن 6تبعه افغان خبر داد. سرهنگ عیسی گوهری اظهار کرد: برخورد یک دستگاه  سواری سمند که در محور دیواندره به طرف سقز در حال حرکت بود

به گزارش تیتر حادثه،رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از برخورد یک دستگاه سواری سمند با کامیون در محور دیواندره – سقز، با کشته شدن 3 نفر و مجروح شدن 6تبعه افغان خبر داد.

سرهنگ عیسی گوهری اظهار کرد: برخورد یک دستگاه  سواری سمند که در محور دیواندره به طرف سقز در حال حرکت بود با یک دستگاه کامیون از پشت منجر به این تصادف شد.

وی افزود: بعد از اعلام گزارش بلافاصله عوامل پلیس راه در محل حاضر شدند و مشخص شد که این حادثه  در نزدیکی زرینه و در محدوده شهرستان سقز رخ داده است.

رییس پلیس راه استان کردستان بیان کرد: این تصادف منجر به جان باختن 3 نفر  و مجروح شدن 6 نفر از سرنشینان سواری سمند که تبعه افغان بودند، شد.

سرهنگ گوهری با بیان اینکه علت تامه تصادف عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی جانب راننده سمند تشخیص داده شده است، تصریح کرد: با توجه به کوهستانی بودن محورهای استان رانندگان از شتاب و عجله پرهیز و با سرعت مطمئن حرکت کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری برای شهروندان نباشیم.

برچسب ها :تصادف ، کردستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.