کد خبر : 34092
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰

کاهش ۸۸ درصدی جرم رشوه در پلیس راهور

کاهش ۸۸ درصدی جرم رشوه در پلیس راهور

معاون عملیات اجرایی پلیس راهور فراجا از کاهش ۸۸ درصدی رشوه در پلیس راهور فراجا خبر داد

به گزارش تیترحادثه  سردار حسین رمضانی روز یکشنبه در همایش تجلیل از برترین های پلیس راهنمایی و رانندگی اظهارداشت: در سالهای گذشته بعضی از رانندگان متخلف اقدام به پیشنهادات فریب دهنده به ماموران پلیس می‌دادند که با دستور سردار هادیانفر از سال ۹۸ به جدیت با آن برخورد شد و ۸۸ درصد رشوه گرفتن در پلیس راهور کاهش پیدا کرد.

به گفته معاون پلیس راهور، یکی از انتقادات و دغدغه های مردم کیفیت کروکی و جلوگیری از پایمال شدن حقوق مردم بود که در این زمینه چهار اقدام کروکی‌های برتر، کارکنان صحیح و کارکنان سریع العمل و ایده‌های ابتکارانه در جامعه نخبه ها در حوزه کروکی در دستور کار پلیس راهور قرار گرفت.

وی ادامه داد: یکی از تحولات ابتکار فرماندهی راهور برای بحث پایه گذاری ترسیم کروکی الکترونیکی بود که به آن مجهز شده اند.

سردار رمضانی در ادامه گفت: زیرساخت ها با بخش خصوصی و بیمه مرکزی انجام و تبلت ها در اختیار افسران قرار خواهد گرفت و تا پایان سال در سطح کشور هم به دست نیروهای پلیس خواهد رسید.

معاون اجرایی پلیس راهور افزود: پنج هزار و ۸۲۰ نفر حوزه فعال کروکی داشته ایم که از بین آنها ۵۷۲ نفر انتخاب و سپس ۱۰۵ کروکی با موفقیت به سطح داوران رسیدند.

وی به نقش مهم پلیس راهور اشاره کرده و گفت: پلیس راهور سرمایه های انسانی خودش را در اختیار مردم و پلیس گذاشته است که خوشبختانه کروکی برتر در سطح کشور در اختیار سرهنگ کیوان پور از پلیس راهور تهران قرار گرفت.

به گفته سردار رمضانی، همچنین کیفیت کروکی ها به بهترین شکل ممکن در حال انجام است و سهم تقصیر بعد ۲ راننده به نقص فنی خودرو و جاده هم تعلق خواهد گرفت.

برچسب ها :پلیس ، سرداررمضانی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.