کد خبر : 34132
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹

زورگیری با ترفند شرکت در اغتشاشات

زورگیری با ترفند شرکت در اغتشاشات

مرد زورگیر که با معرفی خود به عنوان مأمور پلیس افراد پولدار را گروگان می‌گرفت و از آنها سرقت می‌کرد، با چهره‌نگاری شاکی‌ها لو رفت.

به گزارش تیتر حادثه ، اواسط شهریور امسال، مرد جوانی در حال عبور از خیابانی در جنوب تهران بود که صدای ضعیف کمک‌خواهی مردی را شنید. به‌دنبال این صدا مرد جوان وارد خرابه‌ای در همان نزدیکی شد و ناگهان مردی را دید که دست‌ها و پاها و چشم‌هایش را بسته بودند.

او بلافاصله به کمک مرد میانسال رفت و سپس با پلیس و اورژانس تماس گرفت. از آنجایی که مرد ناشناس دچار مصدومیت شده بود، بلافاصله به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان قرار گرفت. وی پس از بهبودی راز آدم‌ربایی ۲۴ ساعته‌اش را برملا کرد.

وی در تحقیقات گفت: مهندس هستم و در شرکتی معتبر کار می‌کنم. به خاطر کارم هم از شهرستان به تهران آمده و به تنهایی زندگی می‌کنم. دو روز قبل، از خانه‌ام در شرق تهران خارج شدم تا به محل کارم بروم. در حال پیاده‌روی بودم که خودرو پژویی مقابل پایم توقف کرد. مرد جوانی از خودرو پیاده شد و خودش را پلیس آگاهی معرفی کرد. او مدعی بود که مرا به عنوان یکی از اغتشاشگران شناسایی کرده‌اند و تصاویرم را دارند و مدت‌هاست که تحت تعقیب پلیس آگاهی بوده‌ام. حالا هم باید همراه او به اداره آگاهی بروم.

منبع :مشرق

برچسب ها :اغتشاشات ، زورگیری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.