کد خبر : 35306
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۶:۳۱

جزییات قتل فجیع 2 برادر زیر چرخ های پژو در بهارستان

جزییات قتل فجیع 2 برادر زیر چرخ های پژو در بهارستان

بحث و درگیری با جمعی از اراذل و اوباش منجر به قتل دو برادر شد.

به گزارش تیتر حادثه ، شب گذشته بود که وقوع اتفاقی تلخ در خیابان ۲۴ متری شهید چمران شهر گلستان همه را شوکه کرد و آن چیزی جز درگیری چند تن از اوباش محلی با 2 برادر بی‌گناه نبود که در زیر چرخ های خودروی سواری با وضعی فجیع به قتل رسیدند.

آنطور که نزدیکان این دو برادر  مطرح کرده اند، این حادثه تلخ ساعت ۱ و ۴۰ دقیقه بامداد رخ داد که دو برادر ۲۷ و ۳۲ ساله برای دریافت خدمات بانکی به دستگاه خودپرداز مراجعه کردند که در آنجا چند اوباش در حالت مستی، با بهانه تراشی سعی در درگیری با آنها کردند.

به گفته این افراد و بر اساس فیلم دوربین‌های مداربسته، دو برادر ابتدا با راننده پژو ۴۰۵ صحبت کرده اما در ادامه راننده در اقدامی جنون‌آمیز سوار خودرو شده و آنها را زیر گرفت که باعث فوت هر 2 برادر شد.

وقوع این حادثه ماموران پلیس شهرستان بهارستان را برآن داشت تا در جستجو و تعقیب عاملین نزاع خونین در خیابان ۲۴ متری باشند که با تلاش آنها مالک خودروی پرشیا دستگیر و بازداشت شد اما هنوز سرنخی از مخیفگاه صاحب پژو ۴۰۵ به دست نیامده است.

سرهنگ عسگری‌نیا، فرمانده انتظامی بهارستان در این‌باره گفت: تحقیقات برای دستگیری راننده پژو ۴۰۵ در پلیس آگاهی ادامه دارد.

منبع :رکنا 

برچسب ها :درگیری ، نزاع خونین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.