کد خبر : 35657
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۳۸

4 مرد در شهر پرند به رگبار بسته شدند

4 مرد در شهر پرند به رگبار بسته شدند
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم در ارتباط با تیراندازی فاز سه پرند صحبت های جدیدی را بیان کرد

به گزارش تیتر حادثه، محمد یوسف‌وند دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم ضمن تایید اخلال و تیراندازی در فاز ۳ شهر جدید پرند اظهار کرد: موضوع درگیری و تیراندازی در فاز ۳ پرند صحت دارد و دادستانی به موضوع ورود کرده و بعضی از افراد مرتبط نیز دستگیر شده‌اند که ان‌شاءالله بعد از بررسی‌های کارشناسی اطلاعات تکمیلی به مردم ارائه خواهد شد.

وی تعداد مجروحان حادثه را ۴ نفر اعلام کرد و ضمن هشدار به برهم‌زنندگان امنیت و آرامش مردم گفت: دادستانی هیچ‌گونه مماشات و تعارفی با هیچ فرد، گروه و مسؤولی را ندارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم ادمه داد: انتظار ما از مسئولین و اشخاصی که طرف‌های درگیری این گونه حوادث هستند این است که مراقب اعمال و رفتار خود و خانواده‌اشان باشند تا جرم و تخلفی اتفاق نیفتد و اگر این مراقبت صورت نگیرد، دادستانی بدون توجه به وابستگی مجرم به مسؤولین با شدیدترین وجه ممکن هم با مسؤول برخورد خواهد کرد و هم با افرادی که منتسب به آن‌ها هستند.

دادستان تاکید کرد: تیراندازی و اخلال در امنیت عمومی خط قرمز دستگاه قضا است و هیچ‌گونه مماشات با کسانی که این اخلال را ایجاد کنند نخواهد شد.

منبع رکنا

برچسب ها :تیراندازی ، دستگیر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.