کد خبر : 35967
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷

خودکشی که راز تجاوزهای مرد شیطانی را فاش کرد

خودکشی که راز تجاوزهای مرد شیطانی را فاش کرد
شکارچی زنان در آریزونا که در سال ۱۹۸۷ زن جوانی را به قتل رسانده بود، وقتی شناسایی شد که یکی از بستگانش اقدام به خودکشی کرد

به گزارش تیتر حادثه 36 سال پیش بود که کتی اسپوزیتویک دانشجوی 23 ساله هنگام پیاده‌روی در یک مسیر جنگلی در مرکز آریزونا به طرز وحشیانه‌ای به قتل رسید. بررسی‌های پلیس نشان می‌داد که او ابتدا با ضربات جسمی سخت مجروح شده و پس از تجاوز ، با شلیک گلوله و همچنین ضربات چاقو، به طرز هولناکی به قتل رسیده است.

تنها سرنخی که پلیس در محل جنایت پیدا کرد، نمونه دی‌ان‌ای عامل جنایت بود؛ سرنخی که سال‌ها بعد اسرار این جنایت را فاش کرد.در حالی که پرونده باز بود و تحقیقات برای شناسایی قاتل دختر جوان ادامه داشت، پلیس در جریان حمله دیگری در پارک جنگلی قرار گرفت. این بار زن جوانی در یک کمپ هدف حمله قرار گرفته و مهاجم پس از تجاوز به او، بی‌آنکه موفق به قتل وی شود گریخته بود.

با گذشت سال‌ها از این حوادث، پلیس که مطمئن بود همه این حمله‌ها از سوی یک نفر رخ داده، به دنبال او بود تا اینکه حادثه‌ای عجیب باعث شناسایی قاتل شد. ماجرا از این قرار بود که یکی از بستگان قاتل فراری، چند سال پیش دست به خودکشی زد و جان باخت. جسد وی به پزشکی قانونی منتقل شد و پزشکان برای بررسی‌های تخصصی از وی نمونه دی‌ان‌ای گرفتند.

در نهایت همین نمونه دی‌ان‌ای باعث شناسایی قاتل فراری شد، چرا که دی‌ان‌ای فردی که خودکشی کرده بود، به دی‌ان‌ای قاتل فراری بسیار نزدیک بود و مأموران وقتی متوجه این ماجرا شدند، بعد از تحقیقات گسترده موفق شدند هویت مرد جنایتکار را شناسایی کنند. حالا با شناسایی این جنایتکار مخوف، تحقیقات برای دستگیری او ادامه دارد.

 

 

منبع : رکنا

برچسب ها :تجاوز ، قتل

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.