کد خبر : 36251
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶

امدادرسانی اورژانس اصفهان به 61 هزار حادثه رانندگی

امدادرسانی اورژانس اصفهان به 61 هزار حادثه رانندگی
از ابتدای سال تا پایان آبان ماه، کارشناسان اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان به ۲۱۱ هزار و ۳۱۶ ماموریت امدادرسانی اعزام شدند که ۶۱ هزار و ۶۹۰ مورد حوادث رانندگی بوده است

به گزارش تیتر حادثه : رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان گفت:از ابتدای سال تا پایان آبان ماه، کارشناسان اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان به ۲۱۱ هزار و ۳۱۶ ماموریت امدادرسانی اعزام شدند که از مجموع آنها ۱۴۹ هزار و ۶۲۶ مورد مربوط به موارد غیر تصادفی و ۶۱ هزار و ۶۹۰ مورد حوادث رانندگی بوده است.

ی افزود: در این مدت از مجموع حوادث رانندگی منجر به جرح در سطح استان ۴۰ هزار و ۹۹۹ مورد در مناطق شهری و ۲۰ هزار و ۶۹۱ مورد در نقاط جاده‌ای استان رخ داده است.

حیدری ضمن تاکید بر ذکر نام شهر در هنگام ارائه آدرس به اورژانس ادامه داد: در هشت ماه گذشته کارشناسان پاسخگوی تلفنی ۱۱۵ به ۶۹۳ هزار و ۵۴۶ تماس امدادخواهی با اورژانس از تمامی شهرستان‌های استان پاسخ داده‌اند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان ضمن هشدار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن با فرارسیدن فصل سرما تصریح کرد: اورژانس پیش‌بیمارستانی استان در این مدت به ۱۷۱ مصدوم دچار گازگرفتگی با مونوکسیدکربن امدادرسانی کرده است.

وی با اشاره به ارائه خدمات اورژانس هوایی در سطح استان گفت: در این مدت بالگرد امدادی اورژانس ۴۴ بار به ماموریت اعزام شد و ۶۱ بیمار و مصدوم را به مراکز درمانی استان اصفهان منتقل کرد.

حیدری با بیان اینکه ۳ واحد امدادموتوری در شهرستان اصفهان و یک واحد در شهرستان شهرضا مشغول به فعالیت است، تصریح کرد: در این مدت اورژانس موتوری استان در مجموع در ۳ هزار و ۱۸۴ ماموریت به امدادخواهان امدادرسانی کرد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان خاطرنشان کرد: فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از ۱۶۱ پایگاه امدادی شامل ۸۱ پایگاه شهری، ۷۹ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۴ دستگاه موتورلانس و یک اتاق فرمان برخوردار است.

 

 

 

منبع:رکنا

برچسب ها :تصادف

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.