کد خبر : 3627
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰

بازداشت مرد پلید که با جان بیماران سرطانی بازی می کرد

بازداشت مرد پلید که با جان بیماران سرطانی بازی می کرد

عامل فروش داروهای شیمی درمانی تقلبی توسط پلیس فتا پایتخت دستگیر شد.

مرد پلید که داروهای شیمی درمانی فاسد را به بیماران نیازمند می فروخت دستگیر شد . این مرد تهرانی به خانواده هایی که داروی شیمی درمانی برای بیماران سرطانی شان تهیه می کردند این داروهای شیمی درمانی فاسد و تاریخ مصرف گذشته را می فروخت و به راحتی با جان آنها بازی می کرد. این مرد دارو فروش که داروهای شیمی درمانی تقلبی می فروخت بعد از دستگیری اعترافات تلخی کرد
رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از دستگیری فردی که در خصوص خرید و فروش داروهای تقلبی شیمی درمانی در فضای مجازی فعالیت می کرد ، خبر داد و گفت : در این خصوص بیش از 300 قلم داروی غیرقابل استفاده از محل اختفای متهم کشف و ضبط شد.

سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا پایتخت اظهار داشت : فردی به پلیس فتا تهران بزرگ مراجعه و مدعی شد در فضای مجازی اقدام به خرید داروی شیمی درمانی کرده و زمانی که جهت استفاده آن با پزشک مشورت نموده متوجه شده داروها فاسد است.

بازداشت مافیای داروهای تقلبی در تهران
به گزارش رکنا، این مقام انتظامی بیان داشت: شاکی در ادامه اظهارات خود گفت باتوجه به نیاز فرزندم به داروهای شیمی درمانی ،در فضای مجازی جستجو کردم و با شخصی ناشناس در این خصوص آشنا شدم و پس از واریز وجه و دریافت داروها با بررسی پزشک مشخص شد داروها به هیچ عنوان قابل استفاده نمی باشد.

وی افزود:کارشناسان پلیس فتا پایتخت تحقیقات خود را آغاز کردند و با بهره گیری از روش های علمی و اقدامات فنی فرد مذکور را در فضای مجازی شناسایی و متوجه شدند مجرم با ایجاد یک کانال در یکی از شبکه های اجتماعی اقدام به فروش داروهای فاسد و غیرقابل استفاده با مبالغ هنگفت تحت عنوان داروهای شیمی درمانی به افرادی که نیازمند این دارو هستند می کند.

این مقام سایبری خاطرنشان کرد: با به دست آمدن اطلاعات هویتی متهم و پس از تشریفات قضایی،در نهایت مجرم در مخفیگاه خود در یکی از مناطق جنوبی تهران دستگیر و بیش از 300 قلم داروی غیرقابل استفاده از محل اختفای وی کشف گردید.

سرهنگ گودرزی اظهار داشت: متهم پس از انتقال به پلیس فتا هرگونه جرمی را انکار میکرد اما پس از روبه رو شدن با شاکی پرونده و ادله دیجیتال ضمن پذیرش بزه انتسابی به فروش داروهای فاسد اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: خرید و فروش هرگونه دارو در فضای مجازی ممنوع است و علاوه بر جرم بودن این اقدام، غالب این افراد نیز کلاهبردار هستند،بسیاری از این افراد اصلا دارویی در اختیار ندارند و با یک جست و جوی ساده در فضای مجازی به اطلاعاتی دست پیدا می کنند و مدعی داشتن داروهای نادر هستند.

سرهنگ داود معظمی گودرزی خاطر نشان کرد : شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی می توانند موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir گزارش کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.