کد خبر : 36338
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۹

تمهیدات ترافیکی بازی تیم های پرسپولیس و الدحیل قطر

تمهیدات ترافیکی بازی تیم های پرسپولیس و الدحیل قطر
ممنوعیت تردد از آزادراه به سمت ورزشگاه آزادی از بزرگراه شهید حکیم به ورودی به ورزشگاه آزادی و خیابان جهاد اعمال می شود

به گزارش تیتر حادثه ،سرهنگ احسان مومنی در این خصوص اعمال محدودیت ها در محدوده استادیوم آزادی تهران گفت : امروز سه شنبه بازی تیم های پرسپولیس ایران و الدحیل قطر در ادامه جام لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی از ساعت ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد.

وی افزود : بدلیل اهمیت این بازی و حضور تماشاگران خانم و آقا در ورزشگاه آزادی ، پلیس راهور تهران بزرگ جهت سهولت تردد و رفت و آمد تماشاگران و سایر شهروندانی گه در محورهای اطراف در حال تردد هستند ،  تمهیدات ترافیکی را بدلیل شرایط خاص این بازی در معابر پیرامونی ورزشگاه در نظر گرفته است .

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : به همین منظور تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در معابر پیرامونی و اطراف ورزشگاه آزادی از ساعاتی قبل از آغاز مسابقه مستقر خواهند شد و جهت روان سازی ترافیک و تامین نظم عبور و مرور تمهیدات ترافیکی خود را اجرا خواهند کرد .

وی افزود : به تماشاچیان عزیز توصیه می شود حتی المقدور از حمل و نقل عمومی ، مترو و همچنین اتوبوسهای شرکت واحد که به همین منظور مستقر شده اند  برای تردد در این محدوده استفاده نمایند .

سرهنگ مومنی گفت : وی همچنین از تماشاچیانی که با خودروی شخصی به محل استادیوم آزادی مراجعه می کنند خواست حتما در محل پارکینگ هایی که از قبل پیش بینی شده است استفاده کرده و از پارک در  و حاشیه معابر بزرگراهی بدلیل وقوع حوادث ناگوار و تصادف جدا خودداری نمایند.

وی گفت : مراجعه کنندگان توجه داشته باشند در محدوده  آزادراه به سمت ورزشگاه و از بزرگراه شهید حکیم به ورودی به ورزشگاه و خیابان جهاد ممنوعیت تردد خودروها را خواهیم داشت .

 

 

 

منبع:رکنا

برچسب ها :پرسپولیس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.