کد خبر : 36527
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳

عکس بدون پوشش 3 قاتل فراری

عکس بدون پوشش 3 قاتل فراری
قاضی ویژه قتل عمد مشهد با دستور انتشار تصویر بدون پوشش 3 متهم به قتل فراری از شهروندان خواست اطلاعات خود را برای شناسایی مخفیگاه عاملان فراری جنایت خونبار با پلیس در میان بگذارند

به گزارش تیتر حادثه ،  این جنایت وحشتناک بیستم فروردین گذشته در مقابل مجتمع مسکونی آپارتمانی در کوی امیرالمومنین(ع) مشهد هنگامی رخ داد که تعدادی مهمان به یک مراسم خانوادگی در یکی از واحدهای آپارتمانی دعوت شده بودند اما در این میان ناگهان مشاجره لفظی بین یک دختر و یکی از مهمانان مجلس در بیرون از ساختمان شروع شد.

در همین هنگام دختر جوان زنگ آیفون را به صدا درآورد و خطاب به بردارش از ایجاد مزاحمت جوان مذکور گلایه کرد. لحظاتی بعد برادر دختر نیز با چهره‌ای خشمگین از ساختمان بیرون آمد اما با چند مهمان چاقو به دست روبه‌رو شد که به سمت وی هجوم بردند و او را از ناحیه دست زخمی کردند.

دختر جوان با دیدن صحنه خونباری که برادرش زخمی شده بود بی‌درنگ با عمویش تماس گرفت و از آن ها برای یاری رساندن به برادرش کمک خواست.

طولی نکشید که چند نفر با چوب و چماق و سوار بریک دستگاه خودرو از راه رسیدند و بدین ترتیب درگیری وحشتناکی با درخشش تیغه‌های چاقو و خودنمایی چماق‌ها در هوا شروع شد. در این میان ناگهان جوانی به نام «محمد میرکریمی» با وارد آوردن ضربات چاقو، خون آلود بر زمین افتاد و صحنه خونباری شکل گرفت.

دقایقی بعد و با فرار عاملان نزاع خونبار از محل حادثه، جوان مجروح نیز توسط نیروهای امدادی به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد انتقال یافت اما وی به دلیل عوارض ناشی از اصابت ضربات چاقو، در مرکز درمانی جان سپرد.

با گزارش این حادثه هولناک به قاضی ویژه قتل عمد مشهد بی‌درنگ قاضی محمدعارفی راد عازم محل وقوع نزاع شد و این گونه دامنه تحقیقات قضایی به مخفیگاه‌های قاتل فراری و دو همدستش رسید اما بررسی‌ها نشان داد که 3 تن از عاملان اصلی این جنایت هولناک به مکانی نامعلوم گریخته اند.

به همین خاطر گروه زبده ای از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی با دستورات ویژه قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب تحقیقات تخصصی را برای دستگیری متهمان فراری در حالی آغاز کردند که قاضی «محمود عارفی راد» با دستور انتشار تصاویر بدون پوشش عاملان فراری این جنایت وحشتناک، از شهروندان خواست چنانچه از مخفیگاه متهمان اطلاعی دارند با پلیس در میان بگذارند.

این مقام قضایی در عین حال به افرادی که زمینه اختفای متهمان را فراهم کنند یا نقشی در ارائه کمک های مالی و … داشته باشند با قاطعیت هشدار داد در صورت اثبات جرم به اشد مجازات های قانونی محکوم خواهند شد. در همین حال یک مقام پلیس آگاهی خراسان رضوی از شهروندان درخواست کرد اطلاعات خود درباره متهمانی را که تصاویر آنان منتشر شده است با تلفن های 21825267-110یا 09057132062 در میان بگذارند.

 

 

منبع:رکنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.