کد خبر : 36530
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰

این مرد شیطان صفت 19 بار بازداشت شده بود

این مرد شیطان صفت 19 بار بازداشت شده بود
مرد شیطان صفتی که با تهدید و زور به دختر جوانی در شمال تهران و در یک پارک تجاوز کرده بود پس از دستگیری اعتراف کرد و مشخص شد در گذشته 19 بار دستگیر شده است

به گزارش تیتر حادثه، مرد شیطان صفت که پس از ربودن دختر جوان او را در یکی از پارک ها شمال تهران هدف نیت شوم خود قرار داده بود پس از 9 ماه فرار دستگیر شد.

اسفند سال 1401 پس از ثبت شکایت دختر جوانی از مرد شیطان صفت بخاطر تهدید و تجاوز در شمال تهران تیمی از کارآگاهان اداره 16 پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات و دستگیری مرد آزارگر وارد عمل شدند.

به گفته این دختر جوان، مرد شیطان صفت در اتوبان صیاد شیرازی با تهدید چاقو او را سوار بر موتور کرده در حوالی انتهای بزرگراه صیاد شیرازی شمال، بلوار ارتش(ازگل) با تهدید چاقو و به زور به داخل پارک کشانده و سپس او را هدف نیت شوم خود قرار داده است.

کارآگاهان اداره 16 پلیس آگاهی تهران پس از شنیدن اظهارات شاکی  در نخستین‌گام با بررسی محل وقوع جرم و تصاویر دوربین های مداربسته موجود در محل توانستند تصویر این مرد شیطان صفت را بدست آورند که نشان داد متهم پس از سوار کردن دختر جوان در حالیکه چاقو به دست دشت در یک پارک خلوت و در ساعت خلوت صبحگاهی دختر جوان را تسلیم نیت شوم خود کرده است.

در ادامه  در حالی که سرنخی از این اقدام شیطانی در دست نبود قاضی پرونده با درخواست انتشار تصویر متهم به دنبال سرنخی از این مرد فراری بود.

تجسس های پلیسی برای دستگیری این مرد شیطانی ادامه داشت تا اینکه پس از 9 ماه مخفیگاه متهم ردزنی شد و اواخر هفته گذشته مرد شیطان صفت در عملیات غافلگیرانه کارآگاهان پلیس آگاهی تهران دستگیر شد.

متهم با ابراز پشیمانی، گفت: سابقه دار بودم و قبلا بخاطر حمل مواد مخدر و خرید مال غیر می‌کردم. دست خودم نبود، مشروب خورده بودم و در حال خودم نبودم و با تهدید کردن آن زن با پیچ گوشتی، او را سوار موتور کردم.

وی ادامه داد: قبل از این ماجرا نیز 100 ضربه شلاق خوردم و برایم درس عبرت نشد و الان پشیمانم. شیشه، گل و مشروب مصرف میکنم و آن روز نیز شیشه مصرف کرده بودم.

متهم با اشاره به اینکه، زنی که مورد تجاوز قرار داده است را نمی‌شناسد، عنوان کرد: 7 سال است که شیشه مصرف میکنم و آن روز  نیز شیشه مصرف کرده بودم. این خانم که فیلمش منتشر شده را با پیچ گوشتی تهدید کردم و تاکنون ۱۹ بار از سوی پلیس دستگیر شده‌ام.

جزییات پرونده شیطان

سردار علی ولیپور گودرزی ، رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: چند ماه قبل دختر خانمی شکواییه آورده و اعلام کردند در هنگام مراجعه به محل کار با تهدید سلاح سرد مورد اذیت و آزار   قرار گرفته است.

وی افزود: همکاران به محل وقوع جرم اعزام شدند و در بررسی های کارآگاهی هویت مجرم شناسی شد و با هماهنگی قضایی متهم دستگیر شد.

متهم چندیدن بار مجازات شده اما تکرار جرم داشته است و سابقه های قبلی وی سرقت و مواد مخدر بوده است.

سردار گودرزی ادامه داد: قاضی در محل وقوع حاضر شده و اشد مجازات برای فرد لحاظ خواهد شد.

 

منبع: رکنا

برچسب ها :تجاوز ، دستگیری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.