کد خبر : 36533
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴

آتش‌سوزی‌ در مخازن مینی پالایشگاه هیدروکربن ‌بیرجند

آتش‌سوزی‌ در مخازن مینی پالایشگاه هیدروکربن ‌بیرجند
مخازن مینی پالایشگاه هیدروکربن در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند در حال سوختن است و گروه‌های امداد و آتش‌نشانی در حال اطفای حریق هستند

به گزارش تیتر حادثه، فرماندار بیرجند در نخستین دقایق حادثه حریق مخزن هیدروکربن منطقه ویژه اقتصادی بیرجند در محل حضور یافت و به توصیه‌های لازم درباره کنترل و مدیریت آتش سوزی در این پالایشگاه پرداخت.

آخوندی مدیرکل مدیریت بحران خراسان جنوبی نیز درباره جزئیات این آتش سوزی گفت: ‌این حادثه ساعت 8:45 صبح امروز به وقوع پیوست که تیم‌های آتش نشان از فرودگاه، شرکت نفت و تیم‌های هلال احمر و اورژانس به منطقه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه تاکنون یکی از مخازن میعانات آتش گرفته و آتش نشان‌ها در حال مهار آتش و جلوگیری از انتقال آتش به سایر مخازن هستند، افزود: ‌اطفای حریق تا ایمن‌سازی کامل مخازن ادامه دارد و هم‌اکنون تیم‌ها در تلاشند که سایر مخازن میعانات را خنک نگه دارند تا آتش‌سوزی گسترده نشود و تاکنون این حادثه خسارت جانی نداشته و اوضاع تحت کنترل است.

این پالایشگاه متعلق به شرکت آذران صنعت بارثاوا که در پالایشگاه های مقیاس کوچک بوده و با استفاده از معاینات گازی هیدروکربن‌های سبک و سنگین تولید می‌کند.

این پالایشگاه در ساعت 8:45 صبح به دلایل نامعلوم دچار حریق شده و با هماهنگی انجام شده توسط فرماندار شهرستان و تیم مدیریت بحران استانداری سه تیم اطفا حریق از شهرداری، یک تیم از فرودگاه و یک تیم از هوانیروز به محل اعزام شدند.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.