کد خبر : 36574
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴

بازداشت 2 معلم و یک مشاور شیطان صفت !

بازداشت 2 معلم و یک مشاور شیطان صفت !
پلیس فرانسه در گسترده‌ترین عملیات شناسایی و دستگیری مظنونان آزار و سوءاستفاده از کودکان، ۸۰ مرد از جمله یک مشاور محلی و دو آموزگار مدرسه را بازداشت کرد. به گزارش خبرگزاری فرانسه، این افراد هفته گذشته بازداشت شدند

به گزارش تیتر حادثه ، به گفته کمیسر «کوئنتین بیوان»، رئیس واحد عملیاتی اداره کودکان خردسال در پلیس قضایی، بازداشت‌شدگان بین ۳۰ تا ۶۰ سال سن دارند و افرادی با پیشینه‌های مختلف در بین آنها دیده می‌شود.

او افزود: پلیس در این عملیات بی‌سابقه بر مشاغلی متمرکز شد که در آن بزرگسالان به طور منظم با کودکان در تماس بودند. چنین تمرکزی به آنها امکان داد تا دو آموزگار، چند مربی ورزشی و یک ناظم را در یک مرکز کودکان دارای ناتوانی جسمی بازداشت کنند. گفته می‌شود یکی از آموزگاران که عکس‌ها و فیلم‌های دزدیده‌شده از دانش‌آموزانش را در اختیار داشت، مظنون است که دست‌کم به یکی از کودکان تعرض کرده است.

بر اساس گزارش ایندیپندنت، پلیس در این عملیات بیش از ۱۰۰ هزار فیلم و عکس آزار کودکان را در رایانه یا حافظه‌های جانبی مظنونان کشف کرده است. به گفته پلیس، تمامی مظنونان به حقایقی که در کیفر خواستشان آمده بود، اعتراف کردند.

برخی از مظنونان هم به محض یورش پلیس به محل زندگی‌شان پیش از هر چیز، اقدام به از بین بردن رایانه یا حافظه‌های جانبی کردند.

کمیسیون کارشناسان مستقل که دو سال پیش تشکیل شد اخیراً پس از تحقیقاتی طولانی اعلام کرد، سالانه دست‌کم ۱۶۰ هزار کودک در فرانسه قربانی خشونت جنسی‌ می‌شوند.

 

 

منبع: رکنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.