کد خبر : 387
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰

هلاکت 5 صهیونیست در حملات مقاومت/ بمباران گسترده «جبالیا»

هلاکت 5 صهیونیست در حملات مقاومت/ بمباران گسترده «جبالیا»

منابع رسانه‌ای اعلام کردند شمار صهیونیست‌هایی که در حملات موشکی مقاومت به اراضی اشغالی به هلاکت رسیدند به ۵ نفر افزایش یافته است.

به گزارش  تیتر حادثه ، مناطق مختلف فلسطین از جمله نوارغزه، کرانه باختری و قدس روزهای خونینی را طی می‌کند. این حوادث که از روز دوشنبه با یورش نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی و محاصره کامل آن آغاز شد به درگیری با نمازگزاران فلسطینی منجر شد. درگیری بی سابقه‌ای که بنا بر اعلام هلال احمر فلسطین طی چند ساعت درگیری ۷۱۴ زخمی برجای گذاشت.

این درگیری با واکنش مقامات و گروه‌های مختلف فلسطینی مواجه شد تا جایی که گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس در حملاتی انتقام‌جویانه و دفاع از مقدسات فلسطین، مناطق مختلف فلسطین اشغالی را در تیررس موشک‌های مقاومت را هدف قرار داد به طوری که آسمان تل آویو نیز سه شنبه شب از تیررس موشکهای مقاومت در امان نماند. رژیم صهیونیستی نیز در راستای اقدامات تجاوزکارانه خود مناطق مختلف نوارغزه به ویژه منازل مسکونی را هدف قرار می دهد.

هلاکت ۵ صهیونیست

منابع رسانه‌ای اعلام کردند شمار صهیونیست‌هایی که در حملات موشکی مقاومت به اراضی اشغالی به هلاکت رسیدند به ۵ نفر افزایش یافته است. رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند اخبار مربوط به خسارت‌های مادی و انسانی خود در جریان حملات موشکی گسترده مقاومت را پنهان کند.

بمباران جبالیا

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوزات گسترده خود به نوار غزه، منطقه جبالیا را به شدت بمباران کردند. به دنبال این حملات وحشیانه ۱۴ فلسطینی به شدت زخمی شدند.

منابع محلی از شهادت جوانی فلسطینی در اردوگاه الفوار در جنوب الخلیل به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست خبر دادند. ۲ نفر دیگر نیز در این منطقه به ضرب گلوله صهیونیست‌ها زخمی شدند.

گردان‌های قسام اعلام کرد که در حمله بامداد امروز به تل‌آویو و فرودگاه بن‌گوریون برای اولین بار از موشک‌های SH۸۵ استفاده کرده است. گردان‌های قسام تهدید کرد که اگر دشمن صهیونیستی دست از حماقت‌هایش برندارد و مجدداً برج‌های مسکونی را در غزه بمباران کند، ساختمان وزارت جنگ این رژیم در تل‌آویو را با خاک یکسان خواهد کرد.

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که گروه‌های مقاومت در کمتر از ۲۰ دقیقه ۳۵۰ موشک و راکت به سمت اراضی اشغالی شلیک کردند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.