کد خبر : 39107
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰

افشای راز کشف جسد پتوپیچ شده در گرمدره

افشای راز کشف جسد پتوپیچ شده در گرمدره

مرد جوان که مدعی است به خاطر اختلاف بر سر ۲۰۰هزار تومان هزینه بوکسر خودروش دست به جنایت زده ومتواری شده است صبح دیروز با تلاش کارآگاهان جنایی البرز شناسایی و دستگیر شد.

تیتر حادثه: رسیدگی به این پرونده ازساعت ۲بامداد 2 دی ماه امسال از وقتی کلید خورد ماجرای کشف جسد پتو پیچ شده مرد جوانی در یکی از خیابان‌های گرمدره به پلیس گزارش شد.خیلی زود بازپرس کشیک قتل در محل جنایت حضور یافت و با جسد روبرو شد که از ناحیه سر به شدت آسیب دیده بود طوریکه جمجمه اش شکسته شده و غرق در خون بود.بازپرس دادسرای جنایی کرج در نخستین گام دستور داد جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل شود .در ادامه کارآگاهان جنایی برای کشف راز این جنایت توانستند با استفاده از کنترل دوربین هایی که در اطراف محل کشف جسد وجود داشت به سرنخ های تازه ای دست پیدا کنند.

شناسایی پژو ۴۰۵

با کنترل دوربین  های مدار بسته  مشخص شد جسد توسط خودروی پژویی که با طناب به پشت آن بسته شده بود به محل منتقل شده است. جسد طوری لای پتو بر روی زمین کشیده شده که باعث شکستگی جمجمه جسد شده بود و با شناسایی پلاک خودرو خیلی زود هویت مقتول مشخص شد.

قاتل چه کسی است ؟

کارآگاهان با کشف پلاک خودروی پژو مقتول به دنبال شناسایی هویت قاتل بودند  چهره ای که مقابل دوربین بود در تحقیقات فنی وعلمی  باتوجه به تصویری که از قاتل در لیست تصادف های رانندگی بود توانستند هویت او را نیز شناسایی کنند.ماجرا از این قرار بود که مدتی قبل قاتل با فردی تصادف میکند از آنجایی که عکس او را گرفته بود و درلیست تصادفات ثبت شده بود  بدین طریق خیلی زود مشخصات قاتل  فاش می شود . متهم ۴۲ساله  خیلی زود به دستور بازپرس پرونده  تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

رد پای قاتل

در حالی که هویت قاتل مشخص شده اما او متواری بود و سرانجام با تلاش بی وقفه کارآگاهان جنایی متهم فراری پس از ۲۴روز زندگی مخفیانه صبح دیروز در یکی شهرهای اطراف دستگیر شد.

اعتراف به جنایت

عامل جنایت پس از دستگیری بلافاصله  به قتلی که مرتکب شده بود،اعتراف کرد.وی درباره ی انگیزه جنایتش مدعی شد که در حوالی متروی ایران‌خودرو با خانواده درحال بازگشت از تهران بودیم که در همان محدوده بود که خودروی پراید م خراب شد.هرچقدر تلاش کردم نتوانستم خودروی ام را روشن کنم بنابراین در اطراف جاده با یک پژو هماهنگ کردم و قرار شد خودرویم را بوکسل کند و از خانواده ام خواستم با مترو به خانه بروند . با راننده پژو صحبت کردم وقرار شد به خاطر بوکسل ماشینم ۴۰۰ هزار تومان به او بدهم .وقتی به مقصد رسیدیم راننده مدعی شد که چون مسیر انتقال خودرو دست انداز زیاد داشت ۶۰۰هزار تومان می‌خواهد ولی من قبلا با او ۴۰۰ هزار تومان طی کرده بودم برسر این موضوع با هم درگیر شدیم و با چاقو چند ضربه به او زدم  و بعد با سرقت خودروش و گوشی که داشت متواری شدم .

ماجرای بوکسل جسد مقتول چه بود؟

متهم درباره ی ماجرای بوکسل مقتول نیز مدعی شد که هنگام انتقال جسد چون او سنگین وزن بود و توانایی نداشتم او رابه تنهایی بلند کنم  لای پتو پیچیدم وبا طناب به پشت خودرو ی پژو بستم ودر حوالی گرم دره رهایش کردم.براس گزارش پزشکی قانونی مقتول با ۱۴ضربه چاقو به قتل رسیده و سپس بدنبال کشیده شدن بر روی زمین جمجمه اش شکسته است. تحقیقات در این پرونده ادامه دارد و  انگیزه واقعی متهم از قتل وسرقتی که مرتکب شده است در حال بررسی قرار دارد.

منبع:رکنا

برچسب ها :جسد ، قتل

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.