کد خبر : 42019
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹

آتش‌سوزی در انبار مواد غذایی خیابان دماوند بدون مصدوم

آتش‌سوزی در انبار مواد غذایی خیابان دماوند بدون مصدوم
رئیس سازمان اورژانس استان تهران از وقوع حادثه آتش‌سوزی در انبار مواد غذایی در خیابان دماوند خبر داد و گفت: حادثه تاکنون مصدوم و فوتی نداشته است.

تیتر حادثه :محمداسماعیل توکلی با اشاره به وقوع حادثه حریق در انبار مرکزی یک شرکت تولید مواد غذایی اظهار کرد: حوالی ساعت 17  آتش‌سوزی در انبار مرکزی شرکت تولید مواد غذایی به مرکز ارتباطات اورژانس 115 اعلام شد. با اعلام این گزارش با توجه به احتمال گسترش آتش‌سوزی بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، 2 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه موتورلانس به محل حادثه در خیابان دماوند اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه تا این لحظه هیچ مصدومی نداشته است.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی نیز درباره جزئیات این حادثه بیان کرد: ساعت 16:56 عصر روز یک فروردین 1403 یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک انبار مواد غذایی و کاغذ به‌آدرس خیابان دماوند بعد از سه‌راه تهرانپارس به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی افزود: 6 ایستگاه آتش‌نشانی به‌همراه چندین دستگاه تانکر آب و نردبان هیدرولیکی و خودروهای حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند. آتش‌نشان‌ها در مدت 4 دقیقه به محل حادثه رسیدند و مشاهده کردند در یک ساختمان دوطبقه که انبار مواد غذایی و مقداری کاغذ و مواد قابل اشتعال بود حریق رخ داده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی بیان کرد: آتش در دقایق اولیه شعله‌ور بود و آتش‌نشانان عملیات را آغاز کردند و در زمان حاضر حجم گسترده آتش تحت کنترل درآمده است

برچسب ها :آتش سوزی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.