کد خبر : 4225
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰

بازداشت 2 نوجوان در مرگ معمایی پسر 15 ساله

بازداشت 2 نوجوان در مرگ معمایی پسر 15 ساله

2 پسر نوجوان در پرونده مرگ پسر 15 ساله در رودخانه بهمنشیر دستگیر شدند.

به گزارش تیتر حادثه ، ساعت 8 صبح امروز 2 پسر 16 ساله در تماس با پلیس 110 از غرق شدن یکی ازدوستانشان در رودخانه بهمنشیر خبر دادند و خیلی زود تیمی از ماموران کلانتری 11 ولیعصر آبادان همراه امدادگران اورژانس و آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
غرق شدن پسر 15 ساله در رودخانه بهمنشیر
ماموران با حضور در خیابان لاله 18 منطقه فیه آبادان با 2 پسر نوجوان روبرو شدند و ادعا کردند که یکی از دوستانشان در رودخانه بهمنشیر غرق شده است.

2 پسر نوجوان به ماموران گفتند که صبح ساعت 7:45 دقیقه صبح برای شنا به کنار رودخانه بهمنشیر آمدیم که ابتدا دوستمان که 15 ساله بود به رودخانه رفت که بعد از لحظاتی مشاهده کردیم او با دست و پا زدند درخواست کمک می کند که برای کمک به رودخانه رفتیم اما موفق به نجات او نشدیم که خیلی زود از رودخانه بیرون آمدیم و در تماس با پلیس و آتش نشانی برای نجات جان دوستمان درخواست کمک کردیم.

پیدا شدن جسد پسر 15 ساله در رودخانه بهمنشیر
تلاش تیم های امدادی برای پیدا کردن جسد پسر 15 ساله کلید زده شد و ساعت 11:30 صبح بود که تیمی از غواصان جسد پسر 15 ساله را از آب بیرون کشیدند.

بنا بر این گزارش، با توجه به مرموز بودن ماجرا 2 پسر نوجوان برای تحقیقات بیشتر به دادگاه معرفی شده و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.