کد خبر : 42380
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸

دستگیری سارق یک روز بعد از سرقت در تهران

دستگیری سارق یک روز بعد از سرقت در تهران

سارق حرفه‌ای و سابقه دار که از انباری خانه‌ها در محدوده تهرانپارس سرقت می کرد، دستگیر شد.

تیتر حادثه :

سرهنگ علی قاسم پور، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در این‌باره گفت: به دنبال گزارش یکی از شهروندان مبنی بر سرقت از منزل وی در محدوده تهرانپارس در تاریخ چهاردهم فروردین  امسال، مأموران کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار داده و پس ازحضور در محل به سراغ فیلم‌های ضبط شده توسط دوربین های مدار بسته در محل سرقت رفته و موفق به شناسایی سارق شدند.

وی افزود: در تاریخ پانزدهم فروردین ماه، مأموران گشت کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس طی گشت‌زنی‌های خود با سارق مذکور رو در رو شدند اما سارق با مشاهده مأموران اقدام به فرار کرد که در یک عملیات تعقیب و گریز  پس از طی مسافت کوتاهی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

متهم پس از انتقال به کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس به جرم خود و ۲۰ فقره سرقت مشابه در محدوده تهرانپارس اعتراف کرد و گفت که از منزل شاکی اخیر خود با شکستن قفل انباری  دو عدد پمپ کولر، یک دستگاه جوش، سنگ فرز، رینگ و لاستیک، مجموعاً با ارزش تقریبی دو میلیارد ریال به سرقت برده است.

وی با بیان اینکه برای متهم پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

برچسب ها :سابقه دار ، سارق

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.