کد خبر : 42630
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۸

توقیف ۲ دستگاه موتورسیکلت سنگین در تهران

توقیف ۲ دستگاه موتورسیکلت سنگین در تهران

سرکلانتر بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف ۲ دستگاه موتورسیکلت سنگین در معابر بزرگراهی پایتخت خبر داد و گفت: راکبان این وسایل نقلیه مشغول لایی کشی و انجام حرکات مخاطره آمیز بودند که توسط گشت پلیس متوقف شدند.

تیتر حادثه:

سرهنگ صفر عبادی روز یکشنبه از توقیف این موتورسیکلت‌های سنگین در محدوده بزرگراه خرازی و تونل غزه خبر داد.

وی افزود: در رصد شبانه روزی معابر و بزرگراه‌ها جهت بررسی لحظه به لحظه ترافیک شهر تهران و با کمک رصد تصویری همکارانم در مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب مشخص شد که دو دستگاه موتورسیکلت سنگین در دو محور بزرگراهی مشغول لایی کشی و انجام حرکات مخاطره آمیز هستند.

سرهنگ عبادی ادامه داد: موتورسیکلت سنگین سوزوکی ۱۴۰۰ سی سی در محدوده بزرگراه خرازی به شرق بوستان جوانمردان در حال تردد بود و موتورسیکلت سنگین سوزوکی ۱۰۰۰ سی سی نیز در محدوده تونل غزه به شرق با اجرای طرح مهار توسط عوامل نامحسوس توقیف شدند.

وی اضافه کرد: با توجه به لایی کشی و سرعت بالای این دو موتورسیکلت سنگین و احتمال بروز خطر برای خود راکبین و خطراتی که برای سایر شهروندان متصور بود با هماهنگی بعمل آمده با تیم‌های گشتی پلیس راهور فاتب این موتورسیکلت‌ها در همان محدوده متوقف شدند.

سرهنگ عبادی یادآور شد: پلیس به محض رویت و رصد این نوع موتورسیکلت‌های سنگینی که با لایی کشی و ایجاد سر و صدا نظم ترافیک را بر هم می‌زنند و هیچ گونه مدارک و بیمه همراه ندارند طبق قانون برخورد کرده و آنها را طبق قانون اعمال قانون و به پارکینگ منتقل می‌کند.

سرکلانتر بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ از شهروندان تهرانی خواست تا با مشاهده این نوع موتورسیکلت‌ها که باعث سلب آسایش عمومی می‌شوند حتما با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل بگیرند.

برچسب ها :پلیس راهور

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.