کد خبر : 42663
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰

مردان خبیث خیابان های تبریز را فاقد امنیت کردند

مردان خبیث خیابان های تبریز را فاقد امنیت کردند

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از دستگیری 2 سارق و یک نفر مالخر قطعات خودرو ، کشف اموال مسروقه و اعتراف به 21 فقره سرقت در عملیات کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان خبر داد.

به گزارش نخست ، سرهنگ “محمدتقی سلطانی” در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع سرقت های متعدد قطعات خودرو در سطح شهر تبریز با عنایت به اهمیت و حساسیت ایجاد شده به دلیل احساس نا امنی و بروز نارضایتی در بین شهروندان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان کرد: کارآگاهان در گام اول با انجام تحقیقات میدانی و استخراج تصاویر دوربین های مدار بسته محل وقوع سرقت ها در نهایت احد از متهمان سابقه دار را شناسایی و با اخذ مجوز از مرجع قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پایگاه یکم پلیس آگاهی استان دلالت شد.

سرهنگ “سلطانی” ادامه داد : در تحقیقات اولیه متهم از قبول اتهام خودداری و منکر ارتکاب بزه انتسابی بوده اما با توجه به سوابق قبلی متهم و آشنایی کارآگاهان با روحیات وی، در نهایت با استفاده از روش های نوین مصاحبه و بازجویی و ارائه دلایل و مدارک مستند و مستدل به ناچار لب به اعتراف گشوده و اذعان داشت با همدستی دیگر متهم با پرسه زنی در خیابان ها و کوچه های خلوت خودرو های پارک شده را شناسایی و با استفاده از شاه کلید درب خودرو ها را باز و اقدام به سرقت قطعات و محتویات خودرو نموده و پس از سرقت اموال مسروقه را به مالخر می فروختیم.

رئیس پلیس آگاهی استان در خاتمه با بیان اینکه با هوشیاری و سرعت عمل کارآگاهان 2  سارق و یک نفر مالخر دستگیر و اموال مسروقه کشف شد،خاطرنشان کرد: متهمان به همراه پرونده جهت ادامه دادرسی به مرجع قضایی ارسال و با صدور قرار قضایی متناسب روانه زندان شدند.

منبع رکنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.