کد خبر : 42870
تاریخ انتشار : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰

مرگ 42 نفر از سرما در آذربایجان‌غربی

مرگ 42 نفر از سرما در آذربایجان‌غربی

مدیر کل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۴۰۳ پرونده مربوط به حوادث جرحی ناشی از کار در پزشکی قانونی استان تشکیل شده است.

به گزارش حادثه:

موسی ادیب فر افزود: در سال گذشته تعداد ۱۴۰۳ مورد پرونده ناشی ازحوادث کار در پزشکی قانونی استان تشکیل شده که از این تعداد ۱۳۵۹ پرونده مربوط به مردان و ۴۶مورد زنان بود.

وی تصریح کرد: در سال گذشته  ۲۸هزار و ۷۷پرونده نزاع در پزشکی قانونی استان تشکیل شده که ۷۷۵۰پرونده برای زنان و ۲۰هزار و ۳۲۷پرونده مربوط به مردان است.

ادیب فر با اشاره به اینکه در سال گذشته تعداد ۱۳هزارو ۴۰۸پرونده مربوط به تصادفات جرحی در پزشکی قانونی استان تشکیل شد، یاد آور شد: همچنین در این مدت ۷۲هزار و ۶۸۹ معاینه توسط پزشکی قانونی استان انجام و تشکیل پرونده شده است.

مدیر کل پزشکی قانونی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: در سال گذشته ۳۲۷مورد مجوز سقط جنین توسط پزشکی قانونی استان تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: در سال گذشته برای۱۹۱۵ مرد و ۵۰۸زن مجوز دفن صادر شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان غربی تصریح‌کرد: در سال گذشته ۶۲مورد مجوز فوت ناشی از  سوختگی ، ۴۲مورد مجوز فوت ناشی از غرق شدگی، ۴۲مجوز فوت ناشی از سرمازدگی ، ۱۲مورد مجوز فوت ناشی از برق گرفتگی و ۴۰۹مورد مجوز برای مرگ های طبیعی که بر اثر بیماری صورت گرفته، توسط پزشکی قانونی استان صادر شده است.

منبع رکنا

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.