کد خبر : 42982
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹

کشف موتورهای لوکس 40 میلیارد

کشف موتورهای لوکس 40 میلیارد

15 دستگاه موتورسیکلت با ارزش بیش از 40 میلیارد ریال در غرب تهران کشف شد.

تیتر حادثه:

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به توقیف 15 دستگاه قاچاق در محدوده چیتگر تهران شدند.

ایشان عنوان داشت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه محرز گردید چندین دستگاه موتورسیکلت قاچاق در نمایشگاهی در چیتگر تهران نگهداری می شود. باتوجه به اینکه تردد انواع موتورسیکلت سنگین با حجم بالای 250 سی سی در معابر عمومی ممنوع و فقط در زمان و تاریخ اعلامی فدراسیون در معابر مبدأ و مقصد بایستی ضابطه مند و با یدک کشی صورت گیرد، کارآگاهان این پلیس با حضور درمحل، موتورها را رویت و نهایتاً موتورهای مذکور را توقیف کردند.

جناب سرهنگ افشاری افزود: در بررسی اولیه مشخص گردید فروشگاه و نمایشگاهی با برگزاری مراسم و دعوت از موتورسواران سنگین اقدام به افتتاح نمایشگاه خود نموده که برابر خبر واصله تعدادی از موتورسیکلت های موجود فاقد اسناد و مدارک مثبته بوده و مالکین از ارائه اسناد و مدارک گمرکی اظهار عجز نمودند.

این مقام انتظامی افزود: موتورهای کشف شده شامل تعداد 15 دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق بوده که پرونده ای در خصوص تشکیل و به همراه متهمین به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 40 میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: برخی از جرایم توسط مجرمان حرفه ای با استفاده از موتورسیکلت های سنگین صورت گرفته و بازتاب آن در شبکه های مجازی موجب آزرده شدن خاطر شهروندان فراهم می کند و از طرفی قاچاق کالا و ارز باعث اختلال در برنامه ریزی های اقتصادی و افزایش تورم در جامعه میگردد. از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های 02166747343 و یا 09999871392 تماس بگیرند.

منبع:رکنا

برچسب ها :حوادث تهران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.