کد خبر : 43066
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۶

خانم پرستار شیاد که طلاهای پیرزن را سرقت کرد

خانم پرستار شیاد که طلاهای پیرزن را سرقت کرد

پرستار زن که اقدام به سرقت طلاجات صاحبخانه کرده بود دستگیر شد.

تیتر حادثه:

حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: در پی وقوع سرقت طلاجات یک زن سالمند اصفهانی، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل وقوع سرقت و بررسی‌های انجام شده متوجه شدند سارق که از طریق درج آگهی در یکی از سایت‌های اینترنتی به عنوان خدمتکار در منزل مالباخته استخدام شده بود، در فرصت مناسب از غفلت صاحب‌خانه استفاده و اقدام به سرقت طلاجات وی می‌کند و از محل متواری می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: در این راستا کارآگاهان با تلاش شبانه روزی مخفیگاه سارق را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

ترکیان تصریح کرد: سارق دستگیر شده در تحقیقات اولیه به بزه ارتکابی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی ادامه داد: شهروندان توجه داشته باشند که در صورتی که قصد دارند فردی را جهت انجام امورات منزل و مراقبت از افراد سالمند به‌کارگیری کنند، از طریق مبادی قابل اعتماد و رسمی در این خصوص استفاده و از استخدام افراد ناشناس خودداری کنند.

گفت و گو با متهم

چرا سرقت کردی؟

من به دنبال کار بودم و در یکی از سایت ها آگهی استخدام سالمند پرستار در سپاهان شهر را دیدم و برای مصاحبه رفتم قرار شد از فردا مشغول به کار بشم. بعد از چندین وقت روز سیزده بدر که با سالمند تنها شدیم اقدام به سرقت کردم.

چه زمانی دست به دزدی زدی؟

بعد از صرف ناهار این اتفاق افتاد.

فکر نمی کردی دستگیر شوی؟

چرا این فکر رو میکردم اما عقلم کار نمی کرد.

خانواده ها از کجا درخواست پرستار کنند که مشکلی برایشان پیش نیاید؟

از شرکت هایی که مجاز است اقدام به استخدام پرستار بکنند.

برچسب ها :سرقت طلاجات

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.