کد خبر : 43517
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۷

تقسیم ارثیه منجر به قتل زن و مرد میانسال شد

تقسیم ارثیه منجر به قتل زن و مرد میانسال شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عامل قتل زن و مرد میان‌سال در قیامدشت، خبر داد و گفت: انگیزه جنایت، اختلافات مالی بوده است.

تیتر حادثه:

سرهنگ محمد قاسم طرحانی با اشاره به دستگیری قاتل فراری بیان کرد: اواسط اردیبهشت‌ امسال، مرگ مشکوک یک زن و مرد میان‌سال در روستای سنگتراشان در محدوده قیامدشت به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد.

وی افزود: طولی نکشید که ماجرای این جنایت در بیسیم‌های مأموران کلانتری 174 پیچید. خیلی زود تیم تحقیق راهی محل حادثه شدند و جسد زن و مرد میان‌سالی را مشاهده کردند که براثر ضربات متعدد سنگ بر سر به قتل رسیده بودند؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که قاتل یکی از آشنایان این 2 مقتول است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت:  مأموران در تحقیقات ابتدایی متوجه شدند، قاتل که با زن و مرد میان‌سال به دلیل تقسیم ارثیه، اختلافات مالی گسترده‌‌ای داشته روز حادثه با اجرای نقشه قبلی این جنایت را مرتکب شده و پیش از رسیدن پلیس از مهلکه گریخته است.

سرهنگ طرحانی عنوان کرد: تحقیقات همچنان ادامه داشت تا اینکه مأموران با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی کردند و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی به دستگیری وی در یک عملیات منسجم موفق شدند.

وی گفت: متهم پس از انتقال به کلانتری 174 قیامدشت خیلی زود هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر به قتل زن و مرد میان‌سال با انگیزه اختلاف مالی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه خط قرمز پلیس امنیت شهروندان است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

منبع:رکنا

برچسب ها :حوادث تهران ، قتل

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.